يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۰۰۵۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۹     ۲۷ فروردين ۱۳۹۴
یکی از وب‌سایت‌های دولتی وابسته به دربار آل سعود در اقدامی تامل برانگیز با انتشار کاریکاتوری، به ملت ایران توهین کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از العالم:  وب سایت نشریه دولتی "الریاض" در این کاریکاتور که روز یکشنبه ۲۳ فروردین ماه ۱۳۹۴ منتشر شده، ملت بزرگ ایران به صورتی توهین آمیز و در شمایل انسان‌های بدوی و اولیه نمایش داده است.


این نشریه در اقدامی غیرحرفه ای، پس از انتشار کاریکاتورهایی در توهین به امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و دبیرکل حزب الله لبنان در روزهای اخیر، سرانجام گستاخانه تمام ملت ایران را مورد توهین قرار داد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۶ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۴
۱
۰
خودمان کردیم که لعنت بر خودمان باد.
پاسخ
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۰ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۴
۰
۱
اونهای بدرک واصل شدن شاه سعودی را تسلیت گفتند تحویل بگیرند!!!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها