يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۰۰۶۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۴     ۲۷ فروردين ۱۳۹۴
نکته‌ای که این روزها بیش از هرچیزی در ظاهر پرسپولیس به چشم می‌آید، رنگارنگی لباس‌های این تیم در تمرین و حتی در مسابقات است که از دو برند مختلف تهیه شده و شرایط نامناسبی برای یکی از چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان به وجود آورده.
نکته‌ای که این روزها بیش از هرچیزی در ظاهر تیم پرسپولیس و مجموعه بازیکنان و مربیان این تیم به چشم می‌آید و البته توی ذوق می‌زند رنگارنگی لباس‌های این تیم در حین تمرین و حتی در مسابقات است که از دو برند مختلف تهیه شده و شرایط نامناسبی برای یکی از چهار نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا به وجود آورده است.

یک ماه و نیم پیش وقتی پرسپولیس از عدم تعهد مسوولان مکرون ایتالیا برای دادن لباس‌های زمستانی به تنگ آمد و در آستانه بازی با بنیادکار در تاشکند سراغ آل‌اشپورت رفت همه فکر می‌کردند این قضیه با تغییر برند و استفاده از البسه آل‌اشپورت تمام خواهد شد اما وقتی مسوولان مکرون ایتالیا به این موضوع حساس شدند اوضاع به گونه دیگری پیش رفت. درست قبل از بازی با بنیادکار در تاشکند مکرون اعلام کرد در صورت استفاده پرسپولیس از برند دیگری در مسابقات از این باشگاه شکایت خواهد کرد. همین باعث شد پرسپولیسی‌ها با وجود استفاده از البسه آل‌اشپورت با دقت و ظرافت تمام روی تمام لوگوها و آرم‌های این برند آلمانی را با چسب‌های رنگی بپوشانند و وارد میدان شوند.

بعد از آن اما این بی نظمی‌ها ادامه داشته و دارد تا جایی که شکل و شمایل تیم و بازیکنان توی ذوق می‌زند و البسه مختلفی در تمرینات استفاده می‌شود. پرسپولیس مجبور است در بازی‌های خود از البسه مکرون استفاده کند که البته محدود به پیراهن، شورت ورزشی و جوراب است اما کمبود لباس برای مربیان و نیمکت نشینان شرایط را بغرنج کرده و تیم از یکدست بودن فاصله زیادی گرفته است.

در حال حاضر پرسپولیس در سفرها و اردوها از البسه هتلی و اردویی آل‌اشپورت استفاده می‌کند ضمن اینکه این باشگاه برای تمریناتش هم از آل‌اشپورت کلی خرید کرده اما در حین تمرین می‌بینید که برخی بازیکنان مثلا از بادگیر مکرون با شورت ورزشی و جوراب آل‌اشپورت استفاده می‌کنند یا برعکس؛ مثلا جوراب مکرون پایشان کرده‌اند اما شورت ورزشی و پیراهن آل‌اشپورت به تن دارند و... این مساله وقتی اسفناک‌تر می‌شود که در اهواز و حین بازی با استقلال خوزستان می‌بینیم آندره پانادیچ که لب خط ایستاده و پرسپولیس را برای اولین بار هدایت می‌کند تی شرت ورزشی مکرون را با شورت ورزشی آل‌اشپورت به تن کرده است.

این وضعیت البته با گرم شدن هوا و پشت سر گذاشتن فصل سرما به مراتب بهتر شده چرا که در تمام فصل سرد سال هیچ خبری از لباس‌های گرم زمستانی مکرون نشد و بازیکنان و مربیان مجبور بودند در تمرینات و بازی‌ها از البسه زمستانی آل‌اشپورت استفاده کنند. در بعضی موارد البته آرم و علامت آل‌اشپورت توسط اعضای تدارکات تیم پوشانده می‌شد و گاهی اوقات هم دیگر حوصله‌ای برای این کار عجیب وجود نداشت.

روز دوشنبه هم برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش از البسه آل‌اشپورت در اولین تمرین‌شان استفاده کردند اما سایت باشگاه پرسپولیس هم به خاطر ترس از قرارداد با مکرون آرم و لوگوی آل‌اشپورت را از برخی تصاویر سرمربی جدید این تیم و مترجمش پاک کرده است!

شاید بعد از اینکه اعلام شد با مسوولان شرکت بهنام پیشرو کیش تسویه حساب کرده، پرسپولیس می‌توانست به قرارداد با مکرون ایتالیا پشت کند (قرارداد با مکرون به واسطه بهنام پیشرو کیش منعقد شده) اما ظاهرا این کار نشدنی است. گفته می‌شود این قرارداد آنقدر سفت و سخت بسته شده که نمی‌توان یکطرفه فسخش کرد و در این صورت باشگاه دچار خسارت و جرایم سنگینی خواهد شد. بدین ترتیب پرسپولیس مجبور است تا پایان زمان قرارداد با مکرون(که اصلا مشخص نیست) به همکاری با این برند ادامه دهد و این روند کج دار و مریز حداقل تا یکی دو ماه دیگر ادامه خواهد داشت.

در این میان و با ادامه عمل نکردن شرکت ایتالیایی به تعهداتش این سوال بزرگ پیش می‌آید که در زمان عقد این قرارداد چه کسی یا چه اشخاصی از سوی باشگاه پرسپولیس در زمان عقد این قرارداد پای کار بوده‌اند و به عبارتی دیگر سهل انگاری و نابلدی چه کسانی باعث شده این قرارداد به شکلی عجیب و غریب علیه پرسپولیس منعقد شود؟

گفته می‌شود نماینده بهنام پیشرو کیش به‌عنوان نماینده باشگاه پرسپولیس در زمان عقد این قرارداد پای کار بوده ؛شخصی که هیچ نام و نشانی از او حتی در باشگاه پرسپولیس وجود ندارد و هیچ کس نمی‌داند چرا وی در قرارداد اینگونه عمل کرده است.

با این حال گفته می‌شود در یکی از بندهای قرارداد مکرون با پرسپولیس اینگونه آمده که تحویل جنس به این باشگاه در دبی باشد. اتفاقا وقتی پرسپولیس برای برپایی اردو به دبی رفت بخشی از البسه را با خود به تهران آورد اما بعد از آن خبری از بقیه اجناس و البسه نشد. از طرفی شنیده می‌شود برخی تلاش‌ها در این جهت بوده که اجناس مکرون به دست پرسپولیس نرسد و تلاش‌هایی در کار بوده تا برندهای دیگر مد نظر کادر فنی و بازیکنان جلو بیایند. شایعه دیگری که در این خصوص شنیده می‌شود مربوط به گم شدن و لفت و لیس شدن بخشی از لباس‌های مکرون است. در این خصوص شنیده شده مکرون به اندازه کافی به پرسپولیس لباس و تجهیزات داده اما این محموله‌ها به اعضای تیم داده نشده است.

به هر حال در شرایطی که هیچ کس نمی‌داند چه کسی قرارداد با مکرون را بسته و این میان چه اتفاقاتی افتاده که البسه این برند به دست باشگاه نرسیده (یا فقط البسه تابستانی به میزان بسیار زیاد رسیده و از بقیه البسه و تجهیزات خبری نیست) تنها می‌توان به پاسخگویی مسوولان بهنام پیشرو کیش به‌عنوان رابط عقد این قرارداد امیدوار بود. از طرفی دیگر اصلا مشخص نیست قرارداد پرسپولیس با این برند چند ساله و چگونه است و آیا این بلاتکلیفی همچنان ادامه خواهد داشت یا نه؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها