أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۱۰۱۴۰
زمان انتشار: ۲۳:۱۱     ۲۸ فروردين ۱۳۹۴
کارشناس سازمان هواشناسی کشور از بروز پدیده گرد و غبار در 14 استان کشور خبر داد و گفت: طبق پیش بینی های سازمان هواشناسی امروز دربرخی از مناطق جنوب غرب، غرب، شمال غرب، دامنه های زاگرس گرد و غبار رقیق و کاهش کیفیت هوا پیش بینی شده است.

 

فریبا گودرزی درباره وضعیت هوا در کشور طی سه روز آینده اظهار کرد: براساس پیش بینی های سازمان هواشناسی امروز در جنوب غرب، دامنه های مرکزی زاگرس، مرکز برخی از مناطق شرق و شمال شرق و به صورت پراکنده در شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر وزش باد، رعد و برق پیش بینی شده است و این وضعیت برای روز آینده در مناطقی که اعلام شده تقویت می شود.

وی در ادامه با بیان این مطلب که این سامانه روز یکشنبه در شمال شرق و شرق کشور فعال است، افزود: در واقع این سامانه به تدریج از کشور خارج می شود و استان های چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، جنوب استان لرستان، گیلان، یزد، خراسان رضوی و جنوبی امروز شاهد بارش بیشتر است.

کارشناس هواشناسی کشور با اشاره به این مطلب که امروز در برخی از مناطق جنوب غرب، غرب، شمال غرب، دامنه های زاگرس گرد و غبار رقیق و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود تصریح کرد: در استان‌های خوستان، ایلام، کرمانشاه، فارس، آذربایجان غربی، کردستان، همدان، مرکزی، قم، شمال اصفهان، البرز، قزوین، تهران، سمنان شاهد گرد و غبار خواهیم بود. در حقیقت امروز آسمان این استان ها غبارآلود پیش بینی شده است و به تدریج از اوایل وقت امشب در نیمه شمالی کشور این موارد کاسته می شود.

به گفته گودرزی فردا نیز در سواحل خلیج فارس، دریای عمان و در شرق کشور وزش باد و گردوغبار خواهیم داشت. این وضعیت روز یکشنبه برای جنوب شرق کشور نیز پیش بینی شده است.

وی افزود: پیش بینی ها نشان می دهد شنبه و یکشنبه آب های خلیج فارس مواج است.

گودرزی در خاتمه به وضعیت هوا در پایتخت اشاره کرد و گفت: امروز آسمان تهران کمی ابری و غبارآلود است و در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و احتمال بارش را داریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها