أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۰۱۴۱
زمان انتشار: ۲۳:۱۱     ۲۸ فروردين ۱۳۹۴
درحالی که رایزنی ها در مورد تعیین نرخ سود بانکی ادامه دارد، بخش خصوصی کشور به تحلیل عواقب کاهش نرخ سود بانکی پرداخته است.

 

طی روزهای گذشته رایزنی در مورد تعیین نرخ سود بانکی شدت گرفته است. در همین حال محسن بهرامی ارض اقدس مشاور معاون اجرایی رئیس جمهور در مورد نرخ سود بانکی گفت:

دولت باید به دنبال آزاد سازی نرخ سود سپرده و تسهیلات باشد باتقویت نظارت از فعالیت های سوداگرانه جلوگیری و در کوتاه مدت تا رسیدن به شرایط رقابتی، متوازن و متعادل شدن بازار ها بویژه منطقی شدن سود فعالیت های تولیدی به آن دسته ازفعالیت هایی که نیاز مند حمایت در کوتاه مدت هستند، یارانه تسهیلات بپردازد نه اینکه از محل منابع مردم بانک ها را به تکالیف غیر اجرایی وادار کند که تا کنون تجربه شده وبی اثر بودنش هم ثابت شده است.

وی ادامه داد: تصمیم گیری در مورد نرخ سود بانکی باید با توجه به حساسیت های مختلفی صورت گیرد. نکات بسیاری کلیدی در این زمینه وجود دارد که در صورت بی توجهی به آنها ممکن است، زیان های اقتصادی به همراه داشته باشد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از اقتصاد آنلاین ؛ طی روزهای آینده شورای پول و اعتبار به صورت رسمی عدد نرخ سود بانکی را تعیین می کند. تحلیل ها نشان می دهد نرخ سود بانکی رقمی کمتر از 22 درصد و تا حدود 18 درصد خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها