يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۰۱۶۹
زمان انتشار: ۰۰:۱۸     ۲۹ فروردين ۱۳۹۴
گوشی‌های هوشمند مطرح دنیا کنار یکدیگر جوشانده شدند و هر دو از بین رفتند.
آیفون6 و گالکسی S6 به عنوان پرچم‌داران دو برند غول موبایلی معرفی می‌شوند و ولوله‌ای در دنیای رسانه می‌اندازند به گونه‌ای که هر روز شاهد نوع جدیدی از مرورهای خلاقانه پیرامون آن برای اثبات قدرتمندی‌شان هستیم.


اما این روال چند سالی است که در عرصه رسانه مخصوصا رسانه‌های مستقل وابسته به شخص و بخش خصوصی مُد شده و شاید به عقیده‌ بسیاری رو به منسوخ شدن است اما با این حال همچنان جذابیت‌های خود را دارد.

همانطور که دنیای تکنولوژی روز به روز پیشرفت می‌کند، دامنه مخاطبان و علاقمندان آن نیز گسترده‌تر می‌شود و از این حیث باید گفت که بازار بررسی محصولات جدید به زودی از داغی نخواهد افتاد.

یکی با ماشین از روی محصول رد می‌شود، دیگری آیفونش را در ماشین لباسشویی می‌اندازد، یکی گوشی میلیونی خود را نوشابه داغ می‌کند و امروز آن را می‌جوشاند.

طرفداران برند به قدری درگیر رقابت و بازار گرمی از محصولات مورد نظر خود هستند که حاضرند برای به اهتزاز درآوردن پرچم محصول مورد علاقه خود، دست به هر کاری بزنند.

چند ماه پیش با عرضه آیفون‌های 6 و 6پلاس شاهد برخی اقدامات بیشتر دلسوزانه در راستای تست مقاومت، حساسیت به بخار، جنس بدنه و برخی دیگر معیارها بودیم و اکنون نیز شاهد همین دست اقدامات در ارتباط با محصول سرآمد سامسونگ با عنوان گالکسی S6 هستیم.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم ؛ اکنون با توجه به رقابت سنگین این دو محصول، جفت‌شان در ماهیتابه کنار هم جوشانده شدند که تصاویر آن به شرح زیر است:


آیفون6 سریعا خاموش شد اما گالکسی توانست مقاومت بیشتری داشته باشد اما در نهایت جفت گوشی‌ها از کار افتادند.

در مرحله پایانی جوشاندن که عملا هر دو گوشی خاموش شده‌اند، چند ضربه محکم توسط قاشق آشپزی روی گالکسی زده می‌شود که منجر به روشن شدن آن می‌گردد اما آیفون همچنان خاموش است.

بعد از اینکه هر دو گوشی زیر آب سرد گرفته می‌شوند، سامسونگ خاموش شده و دیگر روشن نمی‌شود اما برند اپل روی آیفون نقش می‌بندد و دیگر قابل کار نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها