أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۰۱۸۱
زمان انتشار: ۰۸:۲۴     ۲۹ فروردين ۱۳۹۴
خانواده پاسدار شهید محسن کمالی از مدافعان حرم اهل بیت (ع) آرزویی دارند که در خواست داشتند از طریق خبرگزاری فارس این آرزوی قلبی منتشر شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس کرج، پاسدار شهید محسن کمالی روز جمعه در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) به شهادت رسید.

قرار است پیکر مطهر این سرباز رشید سپاه اسلام پس از انتقال به ایران اسلامی در گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) کرج به خاک سپرده شود.

خانواده این شهید بزرگوار از جمله پدر و دو برادرش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از ویژگی‌ها و اخلاق شهید کمالی گفتند.

آنها تاکید داشتند که این شهید سرافراز همواره آماده شهادت بود و تاکید داشت که برای اجرای فرامین ولایت لحظه‌ای غفلت نخواهد کرد.

امیر حسین کمالی برادر پاسدار شهید محسن کمالی می‌گوید: برادرم همواره عاشق شهادت بود و برای او هیچ چیز مهمتر از شهادت در راه اسلام، انقلاب و ولایت نبود.

وی تصریح کرد: او آرزوی دیگری نیز داشت که در حقیقت آرزوی همه اعضای خانواده ما است و متاسفانه تاکنون سعادت نداشتیم که این خواست و آرزوی قلبی ما محقق گردد.

برادر شهید محسن کمالی افزود: اگر امروز از من و تمام اعضای خانواده این شهید بپرسید که چه آرزویی داریم، می‌گوییم ما عاشق رهبر عزیزمان هستیم و فقط می‌خواهیم برای یک لحظه هم که شده از نزدیک مولا و مقتدای خود امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را زیارت کنیم.

وی تاکید کرد: متاسفانه برادرم پیش از شهادت به آرزوی خود نرسید و دیدار او با ولی امر مسلمین را به روز قیامت موکول شد، اما ای کاش ما بتوانیم به زیارت مولا و مقتدای خود برویم و سعادت دیدار با حضرت آقا را داشته باشیم.

امیر حسین کمالی متذکر شد: البته می‌دانیم که معظم‌له برای هدایت و راهبری اسلام و انقلاب مشغله‌های فراوانی دارند، اما هر روز و هر شب دعا می‌کنیم تا به آرزوی خود دست یابیم.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها