يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۰۲۵۷
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۲۹ فروردين ۱۳۹۴
زننده گل ملوان به استقلال برای شادی گل در میان پایکوبی هواداران انزلی چی حسابی رقصید.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، حسین کنعانی زادگان، مدافع تیم ملی امید و ملوان که با قیچی بغلی زیبا دروازه فروزان را باز کرد، بعد از این بازی درباره رقص چند لحظه ای زیبایش روی چمن که با تشویق ویژه هواداران انزلی چی همراهی می شد، گفت: «این یک نوع رقص بندری جنوبی است. من اصالتا برای سربندر هستم.»

 

سربندر بخش مسکونی بندر امام خمینی در جنوب کشور است و کنعانی زادگان از این شهر کوچک حالا تا تیم ملی امید پیش آمده. او اخیرا برای بازی نکردن در بازی تیم ملی برابر عربستان در بازی های تیم امید خبرساز شده بود.

 

 

 

 

 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها