أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۰۲۷۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۲۹ فروردين ۱۳۹۴
به نشانی اینترنتی tv.aghigh.ir
این سایت که به نشانی اینترنتی tv.aghigh.ir در دسترس کاربران قرار گرفته، به صورت اختصاصی به انتشار ویدئوهای هیئت ها و محافل مذهبی می پردازد و کاربران پس از ثبت نام و تایید شدن کاربری شان، می توانند ویدئوهای مورد نظر خود را در این سایت بازگزاری کنند.
عقیق: پایگاه اختصاصی اشتراک ویدئو هیات که توسط سایت عقیق طراحی و اجرا شده، از صبح امروز 29 فروردین به صورت  آزمایشی آغاز به کار کرد.

این سایت که به نشانی اینترنتی tv.aghigh.ir در دسترس کاربران قرار گرفته، به صورت اختصاصی به انتشار ویدئوهای هیئت ها و محاف مذهبی می پردازد و کاربران پس از ثبت نام و تایید شدن کاربری شان، می توانند ویدئوهای مورد نظر خود را در این سایت بارگزاری کنند تا کاربران دیگر امکان دیدن و دانلود ویدیو را پیدا کنند. 

در این سایت همچنین امکان ساخت شبکه های اختصاصی برای هیات ها، منبری ها و ذاکران وجود دارد و افرادی که قصد دارند برای هیات خود یا روحانی و مداح خاصی شبکه اختصاصی بسازند، می توانند مشخصات هیات یا فرد مورد نظر را برای ایمیل tv@aghigh.ir ارسال کنند تا این شبکه بالا بیاید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها