کد خبر: ۳۱۰۲۹۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۲۹ فروردين ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از سراج24، با تأسیس حزب ندای ایرانیان شخصیت‌های مختلف سیاسی و احزاب اصلاح‌طلب با تأسیس این حزب مخالفت کردند و حتی انتقادها آنقدر تند بود که محمد قوچانی عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: (اعضای حزب ندای ایرانیان) غوره نخورده می‌خواهند مویز شوند. البته انتقادها ادامه‌دار بود تا اینکه امروز روزنامه آرمان امروز وابسته به خاندان هاشمی‌رفسنجانی در گزارشی به حزب ندای ایرانیان توهین کرد و آنها را عامل انشقاق اصلاح‌طلبان عنوان کرد و در ادامه نوشت این حزب "ذره‌ای کوچک در دنیای وحدت اصلاح‌طلبان هستند".

روزنامه آرمان امروز در این باره نوشت: اصلاح‌طلبان اما به دلیل اینکه سال‌ها در مسند قدرت نبودند انشقاقی در درون خود احساس نمی‌کنند و آنچه به عنوان مثال به نام «حزب ندا» فعال است ذره‌ای کوچک است که در دنیای وحدت اصلاح‌طلبان دیده نمی‌شود و اصولا خطری برای سبد رای این جریان ندارد.

توهین روزنامه ارمان امروز به عنوان رسانه نزدیک به خاندان هاشمی رفسنجانی در حالی صورت می‌گیرد که رابطه صادق خرازی با محمدخاتمی را نمی‌توان نادیده گرفت. حتی اگر رابطه خرازی و محمد خاتمی را نادیده بگیریم، حضور شهاب طباطبایی، خواهرزاده محمد خاتمی، نشان دهنده نزدیکی این حزب به محمد خاتمی است؛ پس در این شرایط روزنامه وابسته به خانواده هاشمی‌رفسنجانی سعی دارد احزاب همسو با محمد خاتمی را ذره‌ای در دنیای وحدت اصلاح‌طلبان نشان دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها