أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۱۰۳۳۵
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۲۹ فروردين ۱۳۹۴
شبکه تلویزیونی اسکای نیوز عربی مدعی شد در حملات هوایی رژیم سعودی به شهر عدن، یکی از فرماندهان ارشد انصار الله در این شهر کشته شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از واحد مرکزی خبر، این شبکه تلویزیونی به نقل از منابع خود در یمن اعلام کرد نوزده فرد مسلح طرفدار علی عبدالله صالح رئیس جمهور سابق یمن در حملات هوایی نیروهای ائتلاف «طوفان قاطعیت» به پایگاه الضیافه و کاخ ریاست جمهوری یمن در تعز کشته شدند. همچنین این منابع اعلام کردند حدود سی فرد مسلح حوثی در درگیری با افراد مسلح طرفدار عبدربه منصور هادی در تعز کشته شدند.

خبرنگار اسکای نیوز در عدن نیز اعلام کرد یک فرمانده بلندپایه حوثی ها در این شهر کشته شده است. وی افزود فرمانده یاد شده و همراهانش در حمله ای هوایی به منطقه خور مکسر در شهر عدن کشته شدند. گفته می شود این شخص مسئول عملیات حوثی ها در عدن بوده است. احمد عسیری سخنگویی ائتلاف طوفان قاطعیت نیز اعلام کرد عملیات طوفان قاطعیت وارد مرحله حمله به اهداف گزینشی شده است.

انبارهای سلاح تیپ موشکی ارتش یمن در کوه فج عطان نزدیک صنعا نیز هدف حمله هوایی قرار گرفت و منفجر شد. حملات هوایی به سایر مناطق یمن نیز بی وقفه ادامه دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها