امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۱۰۳۴۰
زمان انتشار: ۱۲:۲۶     ۲۹ فروردين ۱۳۹۴
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «در این بازی خیلی خوب بازی کردم و انتظار نداشتم تعویض شوم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، فرناندو گابریل در خصوص باخت پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: «کیفیت بازی خیلی خوبی بود و فکر می کنم تماشاگران از دیدن یک فوتبال زیبا لذت بردند. هر دو تیم موقعیت های زیادی برای رسیدن به گل داشتند. ما فرصت های خیلی زیادی داشتیم اما نتوانستیم استفاده لازم را ببریم. سپاهان روی دو اشتباه به گل رسید و نتیجه را واگذار کردیم.»

 

وی در خصوص بحث داوری این دیدار خاطرنشان کرد: «در این بازی داوری می توانست بهتر باشد و روی موقعیت ها تصمیمات بهتری بگیرد. اگر در صحنه خطا روی مهدی طارمی داور پنالتی و اخراج می گرفت نتیجه بازی تغییر می کرد و ما برنده بازی می شدیم.»

 

هافبک پرسپولیس درباره ناراحتی اش بعد از تعویض در بازی با سپاهان عنوان کرد: «من به خاطر تعویضم ناراحت نشدم. هر بازیکنی در زمین می تواند تعویض شود و این یک موضوع عادی است و چیز پیچیده ای نیست اما من در این بازی خیلی خوب بازی کردم و انتظار نداشتم تعویض شوم.»

 

گابریل ادامه داد: «برای بازی با سپاهان می دانستم بعد از دربی تهران حساس ترین بازی لیگ ایران است انگیزه ای دو برابر داشتم. به خاطر اینکه همچنان باید با گارد بازی کنم و شرایطی که دارم برایم سخت است. هنوز در دوران نقاهت هستم و مصدومیتم به طور کامل برطرف نشده اما باز هم تاکید می کنم همه بازیکنان تعویض می شوند و من هیچ وقت به خاطر این مساله قهر نمی کنم. اعتراف می کنم پس از اینکه از تعویض شدم شوکه شدم.»

 

وی درباره اینکه پس از تعویض به شدت ناراحت شد و گارد محافظش را به سمت نیمکت پرتاب کرد بیان داشت: «من فکر نمی کنم کارم در این حد بود که بخواهد همه چیز را زیر سوال ببرد. من مربی ام را دوست دارم و به او احترام می گذارم.»

 

گابریل درباره بازی با سپاهان خاطرنشان کرد: «من در این بازی در پست تخصصی ام بازی نکردم و دقایقی در گوش چپ بودم و دقایقی در گوش راست و تا آنجا که توانستم سعی کردم بازی خوبی انجام دهم.»

 

وی درباره بازگشت خود به تمرینات بیان داشت: «من از امروز در تمرینات شرکت می کنم و دوباره آماده می شوم تا در دیدار مقابل لخویا اگر به میدان رفتم بتوانم بهترین بازی ام را دوباره برای پرسپولیس انجام دهم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها