کد خبر: ۳۱۰۳۴۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۷     ۲۹ فروردين ۱۳۹۴
مربی سابق تیم ملی گفت: «فعلاً همه چیز به سود کی‌روش است و فقط فوتبال ما با از دست‌دادن زمان ضرر هم می‌کند.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایلنا،بیژن ذوالفقارنسب معتقد است مدیران فدراسیون ما دیپلماسی بین‌المللی را نمی‌دانند و به همین دلیل جاده‌ای یک‌طرفه را در اختیار کارلوس کی‌روش گذاشته‌اند و او هم با خیال راحت جلو می‌رود.

 

گفتگو با ذوالفقارنسب را در زیر بخوانید:

 

* کی‌روش گفته گروگان فدراسیون‌فوتبال و اداره‌مالیات است. شما چه نظری دارید؟

- اگر بخواهیم قانونی صحبت کنیم، کی‌روش گروگان پولی است که دریافت کرده است. در کشور ما قانون می‌گوید هر شخصی هر درآمدی که داشته باشد باید مالیات آن را بدهد. باید از کی‌روش بپرسند چقدر مالیات می‌دهد.

 

* می‌گویند یک میلیارد مالیاتش شده است...

- حالا ببینید چقدر گرفته که یک میلیارد مالیات آن شده؟ بحث این است که اگر کی‌روش همین مبلغ را در فوتبال‌انگلیس می‌گرفت، چقدر باید مالیات می‌داد؟ به نظرم کی‌روش یک‌طرفه صحبت می‌کند و عوام فکر می‌کنند او پیغمبر است و در ایران به او ظلم می‌شود.

 

* البته کی‌روش اعلام کرده حتی دستیارانش را هم نمی‌تواند انتخاب کند...

- فکر می‌کنم همه این مسائل در قرارداد کی‌روش ذکر شده است. صحیح نیست این صحبت‌ها رسانه‌ای شود. او هر کسی را دوست داشته آورده و اگر هم چنین چیزی باشد براساس مفاد قراردادش است.

 

* با توجه به حواشی‌اخیر چه اصراری است کی‌روش را نگه دارند؟

- فکر نمی‌کنم اصراری برای نگه‌داشتن او باشد. یک موجی ایجاد شده و آقایان نمی‌خواهند افکار عمومی بر علیه آنها باشد. کی‌روش اگر پیشنهادی داشته باشد و کمتر از ایران هم به او پول بدهند می‌رود. تمام این کارها تبلیغات رسانه‌ای است تا چنین فضایی به وجود بیاید.

 

* در چنین بلبشو چه کسی سود می‌کند و چه کسی ضرر خواهد کرد؟

- فعلاً همه چیز به سود کی‌روش است و فقط فوتبال ما زمان را از دست می‌دهد و با از دست‌دادن زمان ضرر هم می‌کنیم.

 

* چرا کی‌روش همیشه طلبکارانه ما با صحبت می‌کند؟

- این بازتاب صحبت‌های او است. کی‌روش یک آدم حرفه‌ای است و می‌داند با رسانه‌ها چطوری صحبت کند.

 

* با فضایی که به وجود آمده ماندن کی‌روش به صلاح است؟

- کسی منکر توانایی‌های کی‌روش نیست اما او باید مدیریت شود و بر اساس برنامه فدراسیون‌فوتبال ما عمل کند. در قراردادی که منعقد می‌کنند باید همه چیز لحاظ شود، حتی میزان مصاحبه‌های کی‌روش و او باید در چارچوب مقررات فدراسیون‌فوتبال ما عمل کند.

 

* به نظر فدراسیون خیلی در موضوع قرارداد کی‌روش خوب عمل نکرده؟

- درست است. فدراسیون ما ضعیف عمل کرده و کی‌روش هم فضا را اینطوری دیده که چنین رفتاری دارد اما او در تیم‌های ملی امارات، پرتغال و آفریقای‌جنوبی هم کار کرده، آیا در آن کشورها هم همین‌طور رفتار می‌کرد؟

 

* فکر می‌کنید چرا چنین اتفاقی افتاده؟

- متاسفانه چون مدیران فوتبال ما دیپلماسی بین‌المللی را نمی‌دانند، جاده یک‌طرفه راحتی را در اختیار کی‌روش قرار دادند و او هم با خیال راحت جلو می‌رود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها