أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۰۳۴۹
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۲۹ فروردين ۱۳۹۴
بازیکن پرحاشیه پرسپولیس به هم تیمی های خود گفته که اگر در جمع سرخپوشان نماند به تیم سابقش باز خواهد گشت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از رادنیوز، بالاخره پس از کش و قوس های فراوان باشگاه ذوب آهن کوتاه آمد و اجازه داد پرسپولیس در دیدار با سپاهان از پیام صادقیان استفاده کند.

 

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس به رغم حکم کمیته انضباطی و اولتیماتوم سازمان لیگ هنوز 120 میلیون تومان حق رشد پیام صادقیان را به باشگاه ذوب آهن پرداخت نکرده است.

 

در این راستا شنیدیم پس از آنکه ذوبی ها مجوز بازی صادقیان را صادر کردند این بازیکن پر سر و صدا طی تماسی با سعید آذری از مدیر عامل تیم سابقش تشکر کرد.

 

ظاهرا آذری به قدری برخورد خوبی با صادقیان داشته که این جوان حسابی تحت تاثیر قرار گرفته و در جمع همبازیانش اظهار داشته که اگر فصل بعد در پرسپولیس نماند به طور حتم به ذوب آهن می رود و در این تیم توپ می زند چون سعید آذری خیلی با معرفت است!

 

ناگفته نماند طبق آخرین توافق میان دو باشگاه قرار شده حق رشد صادقیان در پایان فصل از محل درآمدهای پرسپولیس از حق پخش تلویزیونی و توسط سازمان لیگ به ذوب آهن پرداخت شود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها