أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۰۳۷۰
زمان انتشار: ۱۳:۴۴     ۲۹ فروردين ۱۳۹۴
دروازه بان تیم فوتبال ملوان گفت: «فروزان چون اتفاقی به جایی رسیده فکر می کند چه خبر شده است!»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، ایمان صادقی درباره تساوی تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: «بازی خوبی انجام شد. ما در این مسابقه خوب کار کردیم و موقعیت های گل زیادی داشتیم. می توانستیم پیروز از زمین خارج شویم اما قسمت نبود این اتفاق رخ دهد. سعی می کنیم در بازی های بعدی جبران کنیم.»

 

وی ادامه داد: «ما روند خوبی را در پیش گرفته ایم. من به هواداران خوب ملوان قول می دهم در لیگ برتر بمانیم. تیم های پایینی ما در جدول استرس زیادی دارند و می توانیم از این فرصت استفاده کنیم. انشاءالله در 4 بازی آینده نتایج لازم را به دست می آوریم و در لیگ می مانیم.»

 

دروازه بان ملوان درباره عملکرد خوب خودش در بازی های اخیر عنوان کرد: «خدا را شکر می کنم که روند خوبی را در پیش گرفتم. عکس العمل های خوبی داشتم و امیدوارم همین روند را ادامه دهم. قصدم این است که بتوانم در آینده پیراهن تیم ملی را برتن کنم. متاسفانه بازی های تیم های پایین جدولی را کسی نمی بیند و شاید مربیان تیم ملی فکر می کنند دروازه بانان استقلال و پرسپولیس همیشه باید باشند. با این حال تلاشم را انجام می دهم و امیددارم که به تیم ملی دعوت شوم. اگر هم این اتفاق رخ نداد، امیدوارم به تیم های بزرگ برسم.»

 

صادقی با اشاره به صحبت های محسن فروزان مبنی بر اینکه دروازه بان ملوان در اکثر بازی ها کریم شیره ای است و در بازی اشمایکل شده بود، تاکید کرد: «شما درست می گویی آقای فروزان! من کریم شیره ای هستم و شما جی جی بوفون! اتفاقا می خواهم به کمپ ترک اعتیاد بروم تا اصلاح شوم! فروزان با این حرف ها ادبش را نشان داده است. متاسفانه اینها چون اتفاقی به جایی می رسند فکر می کنند چه خبر شده است! خدا بزرگ است و من زحمت خودم را می کشم و جواب این افرادرا در زمین می دهم.»

 

وی که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را هم دارد، درباره ناکامی های اخیر این تیم گفت: «به نظر من استقلال پیرامون خود حاشیه های زیادی دارد. برخی مواقع تیم های بزرگ چنین شرایط پیدا می کنند. امیر قلعه نویی آدم کارشته ای است اما فکر می کنم حاشیه های زیادی در تیمش وجود دارد. از طرف دیگر او باید از لحاظ سنی تیمش را جوان کند و به جوانان بیشتر بها بدهد.»

 

صادقی درباره مدل خاص موهای خود افزود: «باور کنید من مدل خاصی موهایم را نزدم. چندی پیش یک بیماری عصبی گرفتم. از ریشم شروع شد و تمام موهای صورتم ریخت و سپس به موهایم زد. الان طوری شده که پشت موهایم به طور کامل ریخته است. من مجبورم موهایم را اینطور بزنم وگرنه اهل مد و مدل مو و این مسائل نیستم. در حال حاضر هم مشغول درمان موهایم هستم تا موهایم دربیاید.»

 

وی در پایان افزود: «از هواداران ملوان متشکرم که در این مدت زحمات زیادی کشیدند. امیدوارم در آینده نیز حمایت کنند تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کرده و در جدول بالا بیاییم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها