يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۰۳۸۹
زمان انتشار: ۲۱:۴۰     ۲۹ فروردين ۱۳۹۴
بازیکن تراکتورسازی با بیان اینکه من بعد از مسابقه عصبی بودم و آن صحبت‌ها را در مورد جدایی از تراکتورسازی مطرح کردم، گفت:فقط با کفن سفید از تراکتورسازی می‌روم.

به گزارش پایگاه 598،حبیب گردانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، پس از اظهارات روز گذشته‌اش و دلخوری از برخی هواداران اظهار داشت: من بعد از مسابقه عصبی بودم و آن صحبت‌ها را در مورد جدایی از تراکتورسازی مطرح کردم. تماشاگران تراکتورسازی واقعاً بهترین تماشاگران ایران هستند حتی وقتی ما اشتباه می‌کنیم با شعار "عیبی یوخ" به ما روحیه می‌دهند که این نشان از عشق و علاقه آن‌ها به تراکتورسازی است.

وی افزود: این همبستگی و حمایت هواداران ما را شرمنده می‌کند. فقط 4 بازی تا پایان لیگ برتر مانده است و من یک تقاضای عاجزانه از هواداران دارم و این است که تراکتورسازی یک تیم بزرگ است که هواداران بزرگی هم دارد و هوادار بزرگ هم تفکر بزرگی خواهد داشت پس هواداران به افراد فرصت‌طلب اجازه خودنمایی ندهند.

بازیکن ملی‌پوش تراکتورسازی خاطرنشان کرد: جبهه‌گیری علیه بازیکنان در هفته‌های اخیر آغاز شده و این هفته نوبت من بود که برخی افراد علیه من جبهه‌گیری کردند ولی به نظر من در این برهه حساس وقت انتقاد از بازیکنان نیست. من حبیب گردانی بچه تبریز و عاشق شهر و تیمم هستم.

گردانی گفت: اگر هم من به درد تراکتورسازی نخورم حداقل به‌عنوان یک هوادار تراکتورسازی به ورزشگاه می‌روم و این تیم را تشویق می‌کنم ولی بحث این است که چنین وصله‌هایی به تیم تراکتورسازی نمی‌چسبد که برخی افراد در صفحات فیس‌بوک مطرح می‌کنند.

وی گفت: برخی افراد در شبکه‌های اجتماعی مصاحبه‌های دروغینی از من منتشر می‌کنند و می‌خواهند من را در مقابل هواداران قرار دهند درحالی‌که من از این مصاحبه‌ها خبر ندارم چون عضو فیس‌بوک نیستم. تعصب بازیکنان آذربایجانی زبانزد عام و خاص است ولی نمی‌دانم چگونه برخی افراد من را متهم می‌کنند.

بازیکن تیم تراکتورسازی درباره صحبت‌هایش با تسنیم مبنی بر اینکه گفته بود"3 میلیارد هم بدهد دیگر در تبریز بازی نمی‌کنم" تأکید کرد: من وقتی بین هواداران تراکتورسازی حضور پیدا می‌کنم و سختی‌هایشان را می‌بینم ناراحت می‌شوم. من تعصب پیراهن تراکتورسازی را به هیچ پولی نمی‌فروشم. در تراکتورسازی حبیب گردانی شدم و در این تیم هم فوتبالم را تمام می‌کنم.

گردانی افزود: به شما قول می‌دهم اگر جلوی من سنگ‌اندازی نشود هیچ‌وقت از تراکتورسازی نمی‌روم و تنها جایی که بعد از تراکتورسازی به آنجا می‌روم و پیراهن تراکتورسازی را درمی‌آورم پیش خداست و با کفن سفید از تراکتور خواهم رفت.

وی درباره دیدار تیمش مقابل نسف قارشی ازبکستان خاطرنشان کرد: این بازی تنها امید ما به ادامه رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا است و از هواداران می‌خواهم همانند گذشته ما را تنها نگذارند و قول می‌دهم که سه‌شنبه با حمایت هواداران و تلاش بازیکنان 3 امتیاز را کسب کنیم.

بازیکن ملی‌پوش تراکتورسازی با اشاره به اینکه تراکتورسازی شانس اول قهرمانی است، گفت: اگر برای تیم حاشیه‌ای درست نشود ما 80 درصد مسیر قهرمانی را طی کردیم و می‌توانیم به این افتخار دست پیدا کنیم. قهرمانی در لیگ برتر می‌تواند شرمندگی ما را در مقابل هواداران کمتر کند.

گردانی نفت تهران را اصلی‌ترین رقیب قهرمانی دانست و تصریح کرد: اگر بتوانیم نتایج خوبمان را ادامه دهیم در آخرین دیدار لیگ مقابل نفت تهران بازی فینال را برگزار می‌کنیم و در تبریز جشن قهرمانی لیگ برتر را می‌گیریم تا این افتخار هم به نام تراکتورسازی ثبت شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها