يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۰۳۹۰
زمان انتشار: ۲۰:۴۰     ۲۹ فروردين ۱۳۹۴
یکی از هواداران تیم فوتبال استقلال پس از تساوی این تیم مقابل ملوان جان به جان آفرین تسلیم کرد.
یکی از هواداران تیم فوتبال استقلال پس از تساوی این تیم مقابل ملوان جان به جان آفرین تسلیم کرد.

تیم فوتبال استقلال روز گذشته در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر مقابل ملوان بندرانزلی با نتیجه یک بر یک متوقف شد، اما متاسفانه در جریان این دیدار اتفاق تلخی برای یکی از هواداران آبی‌پوش رخ داد. سعید سیروج، یکی از هواداران استقلال بود که متاسفانه پس از اینکه استقلال گل تساوی را دریافت می‌کند سکته کرده و جان به جان آفرین تسلیم می‌کند.
 
خالقی، پسر عمه آن مرحوم در این باره گفت: خانواده سیروج از جمله هواداران متعصب استقلال هستند و عموی آن مرحوم هم در تیم جوانان استقلال بازی می‌کرده است. هنگامی که استقلال گل تساوی را دریافت می‌کند سعید در حال رانندگی بوده و متاسفانه سکته می‌کند و همانجا جان به جان آفرین تسلیم می‌کند.
 
وی ادامه داد: پزشک قانونی هم هیجان را عامل مرگ دانسته و ایست قلبی او باعث شده تا دچار چنین سانحه‌ای شود. پدر او بسیار وضعیت بدی دارد. از باشگاه استقلال میرشاد ماجدی با خانواده آن مرحوم تماس گرفتند و تسلیت گفتند و ابراز همدردی کردند.
منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها