کد خبر: ۳۱۰۴۴۸
زمان انتشار: ۱۹:۵۱     ۲۹ فروردين ۱۳۹۴
گروه تروریستی داعش فروش کالباس، عصاره مرغ و نوشیدنی‌های انرژی‌زا را در استان رقه در شمال سوریه ممنوع کرد.
به گزارش العالم، سایت "رقه در سکوت سر بریده می‌شود " اعلام کرد: داعش از مغازه‌داران استان رقه خواسته است که کالباس، عصاره مرغ و نوشیدنی‌های انرژی‌زا را به خریدارانی در خارج این استان بفروشند و در غیر این صورت با یکی از مجازات‌های پرداخت غرامت، شلاق و حبس مواجه خواهند شد. 


بر اساس این گزارش، داعش معتقد است که کالباس از گوشت حیوانی که به روش اسلامی ذبح نشده تهیه شده است و نیروهای داعش هنگام ذبح آن حیوان حضور نداشتند تا حیوان به روش اسلامی ذبح شود؛ بنابراین گوشت چنین حیوانی حرام است و نوشیدنی‌های انرژی‌زا نیز به علت داشتن مواد سمی برای بدن مضر است و نباید مصرف شود. 

این در حالی است که به گفته یکی از مغازه‌داران، داعش در حالی مصرف کالباس و نوشیدنی‌های گازدار را حرام کرده است که عناصر این گروه تروریستی قبلاً مقادیر زیادی کالباس و نوشیدنی گازدار خریده‌اند و به پایگاه‌های آموزشی خود برده‌اند. 

داعش تولیدکنندگان کالباس، عصاره مرغ و نوشیدنی‌های گازدار را کافر می‌خواند و اعلام می‌کند که تولیدکنندگان این مواد غذایی و نوشیدنی احکام اسلامی و بهداشت عمومی را رعایت نمی‌کنند. 

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا ؛ داعش اخیراً تعداد زیادی مرغ منجمد را در شهر اخترین در حومه شمالی شهر حلب سوزاند زیرا این مرغ‌ها از آمریکا وارد شده بود در حالی که علامت "حلال " روی بسته‌های مرغ وجود داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها