أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۱۰۴۷۶
زمان انتشار: ۰۱:۱۶     ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
مالاگا حمله می‌کرد، ولی این رونالدو بود که در یک ضد حمله به گل رسید.

دو تیم رئال مادرید و مالاگا، در حضور بیش از 75 هزار طرفدار در برنابئو موفق شد مالاگا را شکست دهد. 

به گزارش بانک ورزش، در این دیدار نزدیک و نفس گیر، کهکشانی‌ها 24 دقیقه وقت می‌خواستند تا اولین گل را وارد دروازه مالاگا کنند.  رئالی‌ها که بنزما را در اختیار نداشتند، گرت بیل را هم به علت مصدومیت خیلی زود از دست داد. نیمه اول مسابقه با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم رئال به حملات خود ادامه داد، اما برای زدن دومین گل 25 دقیقه صبر کردند تا در دقیقه 70 جیمز رودریگز یک گل زیبا بزند. مصدومیت لوکا مودریچ، دومین خبر بد بازی برای رئالی‌ها بود. پیش از این گل رونالدو یک پنالتی را به تیرک کوباند. واکنش‌ مالاگایی‌ها به این گل، محکم بود و یک با یک گل پاسخ گل رئالی‌ها را دادند. دقایق پایانی مسابقه، بسیار داغ دنبال می‌شد. مالاگا حمله می‌کرد، ولی این رونالدو بود که در یک ضد حمله به گل رسید. در آخرین ثانیه‌های بازی، جیمز یک پاس خوب به رونالدو تداد و او قدر این فرصت طلایی را ندانست. 

شرح گل‌ها:

دقیقه '24 (سرخیو راموس)(1-0): ضربه ایستگاهی تند و تیز رونالدو از سمت چپ به دهانه دروازه رسید تا راموس در موقعیتی مشکوک به آفساید دروازه حریف را باز کرد.
 
دقیقه '69 (هامس رودریگز)(2-0): همکاری فوق العاده تیمی از سوی بازیکنان رئال مادرید در نهایت با پاس رونالدو به هامس همراه شد تا این ستاره کلمبیایی از پشت محوطه با شوتی تماشایی توپ را به گوشه دروازه بفرستد.
 
دقیقه '71 (خوانمی)(2-1): ارسال روبرتو روسالس از سمت راست در داخل محوطه مادریدی ها با ضربه سر خوانمی به درون دروازه کاسیاس راه یافت.
 
دقیقه '2+90 (کریستیانو رونالدو)(3-1): روی پاس در عمق عالی از کروس، چیچاریتو با فراری خوب نفوذ کرد و توپ را به دهانه دروازه پاس داد تا رونالدو با یک بغل پا کار را تمام کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها