أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۰۴۹۰
زمان انتشار: ۰۸:۵۲     ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران/ کلسترول بيماري است که يک سوم آن از طريق مصرف غذا ايجاد مي‌شود و دو سوم حاصل از توليد دروني بدن است.

پيام فرح بخش متخصص تغذيه گفت: کلسترول بيماري است که يک سوم آن از طريق مصرف غذا ايجاد مي‌شود و دو سوم ديگر حاصل از تولدي دروني بدن است و اگر اين کلسترول به صورت ژنتيکي بالا رفته باشد ما يک سوم ديگر را مي‌توانيم کاهش دهيم.

وي افزود: براي کاهش کلسترول تا حد امکان بايد غذاهاي چرب را محدود کرد و به جاي آن مصرف فيبرها، سبزيجات و ميوه‌ها را افزايش دهيم.

وي ادامه داد: سعي کنيم در طول روز مايعات فراوني را مصرف کنيم که در اين صورت غلظت خون را هم کم کرده‌ايم.

وي خاطر نشان کرد: توصيه مي‌شود در انتخاب لبنيات نوع کم چرب آن را انتخاب کنيم زيرا لبنيات حاوي مقدار زيادي چربي اشباع هستند که براي کلسترول مضر است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها