أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۰۴۹۳
زمان انتشار: ۰۸:۵۴     ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
ايسنا/ در حالي که بر اساس اعلام اوپک، قيمت نفت ايران در ماه گذشته کاهش داشته است، منابع ايراني تاکيد دارند که قيمت نفت خام ايران در بازارهاي جهاني در هفته منتهي به ١٣ آوريل افزايش يافت.

براساس آن‌چه امور اوپک و روابط با مجامع انرژي وزارت نفت اعلام کرده، قيمت نفت‌خام سبک ايران در هفته منتهي به ١٣ آوريل در بازارهاي جهاني يک دلار و ٤٢ سنت افزايش يافته و به ٥٤ دلار و ٧٦ سنت براي هر بشکه رسيده است. اين درحالي است که اوپک از کاهش قيمت نفت ايران خبر داده بود.

همچنين قيمت نفت خام سنگين ايران با يک دلار و ٤٤ سنت افزايش به ٥٢ دلار و ٦٦ سنت براي هر بشکه رسيد؛ ميانگين قيمت نفت سنگين ايران از ابتداي سال تاکنون ٤٨ دلار و ٧٦ سنت بوده است.

قيمت سبد نفتي اوپک نيز در هفته منتهي به ١٣ آوريل با دو دلار و چهار سنت افزايش به ٥٤ دلار و ٤٦ سنت براي هر بشکه رسيد.

قيمت نفت خام دبليو تي آي و برنت نيز در هفته مورد بررسي به ترتيب به ٥١ دلار و ٨١ سنت و ٥٦ دلار و ٨٥ سنت براي هر بشکه رسيد که نسبت به هفته گذشته دو دلار و ٩ سنت و دو دلار و ٣٧ سنت براي هر بشکه افزايش نشان مي دهد.

قيمت نفت خام شاخص دوبي و عمان نيز در هفته منتهي به ١٣ آوريل به ترتيب با افزايش يک دلار و ٦٦ سنت و يک دلار و ٦٩ سنت همراه شد و به ٥٥ دلار و ٧٤ سنت و ٥٥ دلار و ٩٥ سنت براي هر بشکه رسيد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها