يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۰۵۰۳
زمان انتشار: ۰۹:۱۳     ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
مديرکل نامنويسي و حسابهاي انفرادي سازمان تأمين اجتماعي گفت: دفترچه درماني تأمين اجتماعي به افراد تحت تکفل بيمه شده سرباز ارائه مي‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سعيد حسيني افزود: بهره‌مندي از خدمات درماني يکي از مهمترين مزايايي است که سازمان تأمين‌اجتماعي به بيمه‌شدگان اصلي و اعضاي خانواده تحت‌تکفل آنها ارائه مي‌کند و براساس قوانين تأمين‌اجتماعي، در ايام خدمت سربازي بيمه‌شده اصلي، افراد تحت‌تکفل وي از مزاياي قانوني بيمه‌هاي اجتماعي به ويژه خدمات درماني برخوردار خواهند شد.

وي اظهار داشت: بيمه‌شدگان واجد شرايط مي‌توانند پس از طي مراحل و تکميل مدارک، براي دريافت دفترچه درماني، به شعبه تأمين‌اجتماعي مراجعه کنند.

حسيني افزود:اصل و تصوير دفترچه آماده به خدمت در اولين مراجعه و گواهي اشتغال به خدمت از واحدهاي نيروهاي مسلح، سازمان‌هاي مسلح يا سازمان‌هاي به کارگيرنده مشمولان از مدارک موردنياز براي اخذ دفترچه درماني بيمه‌شدگان سرباز است.

وي تصريح کرد: در مراجعات بعدي مي‌بايست در گواهي مذکور عناوين اطلاعاتي شماره ملي، شماره بيمه شده، نام و نام خانوادگي، شماره شناسنامه، تاريخ تولد و محل صدور شناسنامه، نام پدر بيمه‌شده سرباز درج شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها