يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۰۵۷۸
زمان انتشار: ۱۰:۳۷     ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
گروهک تروریستی داعش، تصاویری را از دوره‌های آموزشی و مانورهای نظامی فارغ‌التحصیلان پادگان "ابو‌عمر بغدادی" به نمایش گذاشت.

به گزارش پایگاه 598، سایت جبهه جهانی مستضعفین خبر داد: گروهک تروریستی داعش، تصاویری را از فارغ‌التحصیلان خود در پادگان "ابو‌عمر بغدادی" منتشر کرد.


سایت روزنامه "صدی" در این‌باره گزارش داد؛ دفتر اطلاع‌رسانی وابسته به داعش در ایالت کرکوک، تصاویری را از دوره‌های آموزشی و مانورهای نظامی فارغ‌التحصیلان پادگان "ابو‌عمر بغدادی" در صفحه توییتر خود به نمایش گذاشت.


گفتنی است ابو‌عمر بغدادی از نیروهای امنیتی "صدام حسین" که در سال 1985 پس از آشنایی با تفکرات گروهک تروریستی القاعده، ارتش را ترک و با سران این گروهک بیعت کرد.


تروریست‌های داعش که این روزها به شکست خود در مناطق مختلف عراق و سوریه اعتراف کرده‌اند؛ تلاش می‌کنند با جذب نیروهای تازه نفس و انجام عملیات‌های انتحاری و کارگذاری تله‌های انفجاری روند شکست‌های خود را کند کنند.


چندی پیش نیز دفتر رسانه داعش در ایالت رقه، با انتشار ویدئویی با نام "آموزشگاه بچه شیرهای فاروق"، مراحل آموزش دفاعی و نظامی کودکان داعشی را به نمایش گذاشت.


در ادامه روند جذب نیرو در داعش  فارغ‌التحصیلان گروهان "ابو مجاهد اردنی"نیز چندی پیش با برگزاری مانوری در الانبار عراق با ابوبکر‌ بغدادی، خلیفه خودخوانده داعش بیعت کردند.


داعش امیدوار است با آموزش نسل جدیدی از تروریست‌ها، بقای خود را تضمین کند؛ اما به همت ارتش و نیروهای مردمی عراقی و سوری عمر این گروهک تروریستی در حال پایان است.
 

 

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها