امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۱۰۵۹۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۳     ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم‌های فولاد و استقلال را به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تخلف تیم‌های مختلف لیگ برتری و لیگ دسته اول صادر کرد.

در دیدار دو تیم فولاد خوزستان و استقلال در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر که 14 فروردین‌ماه برگزار شد، از سوی هواداران تیم فولاد تخلفاتی مبنی بر پرتاب سنگ، فحاشی به تیم داوری و بازیکنان و پرتاب مواد منفجره صورت گرفت. این تیم طبق بند یک و سه ماده 79 آیین‌نامه انضباطی و با توجه به سوابق قبلی به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

ضمن اینکه در صورت تکرار تخلفات هواداران فولاد در دیدارهای بعدی برگزاری مسابقه بدون حضور تماشاگر به عنوان میزبان در نظر گرفته می‌شود. تیم استقلال هم به دلیل تخلفات هوادارانش به مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محرومیت برای بازیکن تیم صنعت نفت آبادان
در دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان در رقابت‌های لیگ دسته اول که روز 17 فروردین‌ماه در آبادان برگزار شد، عباس مرداسی، بازیکن تیم صنعت نفت به دلیل فحاشی به داور این بازی به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و مبلغ 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم صنعت نفت آبادان نیز به دلیل فحاشی تماشاگران به داور و پرتاب بطری آب به داخل زمین طبق بندهای 2 و 3 ماده 79 آیین نامه انضباطی به 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه 10 میلیونی برای راهیان کرمانشاه
دیدار دو تیم راهیان کرمانشاه و پاس همدان از سری رقابت‌های لیگ دسته اول، روز 17 فروردین ماه برگزار شد. تیم راهیان کرمانشاه به دلیل تخلف تماشاگرانش باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

محرومیت برای تقوی
کمیته انضباطی رأی خود را درباره احمد تقوی، مربی تیم شهرداری تبریز در حالی صادر کرد که وی به دلیل اهانت به داور طبق بند 4 ماده 66 به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 3 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها