أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۰۶۰۰
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
مدیرعامل تیم فوتبال استقلال گفت: تغییرات کادر فنی در حیطه اختیارات من نیست چرا که در حال حاضر باشگاه در حال واگذاریست و خریدار جدید می‌تواند افراد مورد نظر خود را به راس کار بیاورد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بهرام افشار زاده در گفتگو با رادیو ورزش در خصوص وضعیت تیم استقلال اظهار داشت: ما تمام امکانات مورد نیاز قلعه‌نویی را در اختیار وی قرار دادیم و بازیکنان مورد نظر چه در اول فصل و نیم فصل جذب شد و مطالبی از جمله‌ اردوهای مناسب بحث‌های دیگر به صورت مکتوب از قلعه‌نویی در جلسات متعددی که داشتیم ارائه شد و فکر می‌کنم که کوتاهی از باشگاه به هیچ عنوان قابل پذیرش نخواهد بود و ما توانستیم‌ تمام احتیاجات را فراهم نماییم. 
 
 وی بیان کرد: باید بگویم زمانی که در 13 بازی، یک یا دو گل از حریف‌ خود پیش هستیم و در نیمه دوم از دقیقه 60 یا 70 تیم نتیجه دیگری را رقم می‌زند پس بهترا ست یک آسیب شناسی کلی از سوی قلعه‌نویی‌ برای تیم انجام می‌گرفت درهر صورت ما بارها راجع به آمادگی جسمانی وجود یک روانشناس برای زمان‌های بحرانی در تیم با سرمربی تیم صحبت‌هایی را انجام داده‌ایم اما قلعه‌نویی با توجه به مسائلی که در اختیارات خودشان بود این موضوعات را قبول نکردند و شرایط تیم روز به روز بدتر شد. 
 
 افشارزاده تصریح کرد: به نظر من بازیکنان از هیچ گونه کوششی دریغ نمی‌کنند و ما همیشه با تعدادی بازیکن ملی‌پوش مصدوم مواجه هستیم اما این مسائل باعث نمی‌شود که نتایج ما به این شکل رخ بدهد به خاطر اینکه اکثر تیم‌ها بازیکن ملی‌پوش داشتند. 
 
وی افزود: در جلسه هیات مدیره قرار است تمام مسائل تیم مورد بحث و تبادل نظر صورت بگیرد به طور حتم جمع بندی‌ نهایی را در پایان جلسه به اطلاع عموم هواداران خواهیم رسید. 
 
افشاز زاده افزود: جلسه هیات مدیره روز دوشنبه و یا روز سه شنبه هفته جاری برگزار خواهد شد. 
 
وی درباره اینکه‌ آیا قرار است نامه 5 صفحه‌ای در جلسه هیات مدیره خوانده شود یا خیر اظهار داشت: اصلا چنین موضوعی صحت ندارد و نمی‌دانم این مطالب از کجا می‌آید به طور حتم صحبت‌هایی در جلسه هیات مدیره صورت بگیرد اما قرار نیست که نامه 5 صفحه‌ای خوانده شود از اول فصل تا به اینجا مطالبی مهم و نیاز را یاد داشت کرده‌ام و به اطلاع اعضای محترم هیات مدیره خواهم رساند و نتیجه نهایی به اطلاع عموم هواداران‌ خواهد رسید. 
** نجف نژاد جای صاحب پناه نشست
 
 در هیات مدیره تغییراتی صورت خواهد  گرفت یا خیر بیان کرد: با توجه به اینکه صاحب پناه یکی، دو ماه به سفر می‌رود بر همین اساس قرار است نجف نژاد در اولین جلسه هیات مدیره به عنوان رئیس‌ هیات  مدیره انتخاب‌ شوند.
 
وی درباره اینکه 7 ماه پرداختی‌‌های مطالبات بازیکنان و کادر فنی که گفته شده صورت نگرفته‌ عنوان کرد: مطمئنا‌ این طور نخواهد بود چرا که در 27، 28 اسفند ماه 93 پرداختی مطالبات بازیکنان و کادر فنی به غیر از قلعه‌نویی صورت گرفته است.
 
 وی درباره یارگیری نامناسب در ابتدای فصل بیان کرد: بازیکنان مورد نظر قلعه‌نویی در ابتدای فصل جذب شده است از طرفی دیگر داسیلوا دروازه‌بان خارجی تیم بود که کادر فنی از این بازیکن استفاده نکرد و از تیم خارج شد سعی کردیم که تمام خواسته‌های قلعه‌نویی انجام بگیرد و فکر می‌کنم هیات مدیره و خود من نسبت به خواسته‌های قلعه‌نویی تمام و کمال انجام وظیفه کرده‌ایم. 

** قصد برکناری قلعه نویی را ندارم
 
 وی درباره اینکه هیات مدیره نظری بر تغییر برای قلعه‌نویی در فصل بعد نظر دارند یا خیر افزود: برای سرمربی فصل بعد نمی‌توانیم تصمیم بگیریم که 9 اردیبهشت تصمیماتی در  خصوص فروش و واگذاری باشگاه صورت می‌گیرد و به همین خاطر نمی‌توانیم سرمربی را انتخاب نماییم و ممکن است اعضای هیات مدیره وخریدار جدید افراد مدنظر‌ خود را در راس کار قرار دهند و باید منتظر بمانیم تا وضع واگذاری صورت بگیرد و اگر واگذاری رخ نده به طور حتم تصمیم گیری جدید خواهیم کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها