أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۰۶۰۶
زمان انتشار: ۱۴:۵۰     ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
برای رفع مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس قائم‌مقام این باشگاه به دیدار مدیرعامل پرسپولیس می‌رود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس: در روزهایی که باشگاه پرسپولیس در بحران مالی شدیدی گرفتار است محمدحسین نژادفلاح به عنوان قائم‌مقام این باشگاه فعلا چاره‌ای به غیر از قرض گرفتن از سازمان لیگ برای سفر سرخ پوشان به قطر برای دیدار با لخویا نداشته است.

در همین رابطه و در چند روز اخیر پس از آزادی حمیدرضا سیاسی از زندان پیغام هایی به او دادند تا بلکه بتواند وی کمک مالی به پرسپولیس داشته باشد چرا که همچنان سیاسی روی کاغذ مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است.

سیاسی در واکنش به این خواسته اعلام کرده که تمایلی برای حضور در باشگاه پرسپولیس ندارد، اما به نژادفلاح پیغام داده است که به دفترش بیاید با ارایه برنامه های مالی پرسپولیس در 20 روز آینده در زمینه کمک مالی اقدام کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها