أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۰۶۰۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
پیشکسوت فوتبال گفت: افرادی برای هیات مدیره و مدیر عامل پرسپولیس انتخاب شده بودند که حتی نام آنها برای هیچ فردی آشنا نبود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، آشتیانی در گفتگو با رادیو ورزش در خصوص وضعیت تیم  پرسپولیس اظهار داشت: قبل از اینکه لیگ چهاردهم شروع نشده بود در جلسه ای که با حضور وزارت ورزش و جوانان افراد دیگر صورت گرفت پیش بینی کرده بودم که پرسپولیس به این روزها می افتد، به خاطر اینکه افرادی که برای هیات مدیره و مدیر عامل انتخاب شده بودند حتی اسم آنها به گوش هیچ فردی نخورده بود و از طرفی دیگر توجهی به پیشکسوتان این تیم هم صورت نگرفته بود.
 
وی بیان کرد: برای من مثل روز روشن بود که پرسپولیس آینده خوبی نخواهد داشت و به نظر من هر  کاری باید به دست افراد با تجربه سپرده شود و متاسفانه من این روزها را برای تیم پرسپولیس پیش بینی می کردم.
 
آشتیانی تصریح کرد: اشتباهات خطر دفاعی پرسپولیس در بازی اخیر این تیم باعث شد که نتیجه خوبی نگیرد به نظر من پرسپولیس ظرفیتش در همین حد است و بیشتر نخواهد بود و هر مربی هم که بیاید باز وضعیت این تیم به همین شکل خواهد بود.
 
وی افزود: به نظر من برانکو هم نمی‌تواند در بازی های باقی بمانده لیگ تاثیر زیادی بر عملکرد تیم بگذارد.
 
پیشکسوت فوتبال عنوان کرد: بهترین کاری که برانکو می تواند برای تیم پرسپولیس انجام دهد این است که نظم خاصی را در تیم برقرار نماید چرا که بازیکنان تیم پرسپولیس حرکاتی را انجام می دهند که در  شان این تیم نیست و در پایان لیگ نیز می تواند از تعدادی بازیکنان برای فصل آینده استفاده کند اما برخی از آنها از نظر فنی در حد پرسپولیس نیستند.
 
تیم پرسپولیس حداقل به 10 بازیکن که از نظر فنی در حد و اندازه پرسپولیس باشند نیاز دارد.
 
وی بیان کرد: باید بگویم که هواداران پرسپولیس از اینکه پرسپولیس نتوانست در کورس قهرمانی قرار بگیرد ناراحت هستند و مسئولان تیم باید فکری درباره  این مسئله داشته باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها