أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۰۶۱۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598،بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با رادیو ورزش در خصوص رضایتمندی باشگاه از نتایج استقلال و اینکه چه تصمیمی در نظر دارند،‌گفت: ما امکاناتی را که آقای قلعه‌نویی می‌خواست به صورت کامل در اختیار او قرار دادیم که در نیم‌فصل اول و چه در ابتدای فصل همه چیز را مکتوب از او گرفته‌ایم و اردوهای مدنظر کادر فنی در خارج و داخل را برای آنها در نظر گرفته‌ایم.

وی افزود:‌

به اعتقاد من هیچ کوتاهی از طرف باشگاه صورت نگرفته و وقتی در 13 بازی یک بر صفر جلو هستیم و تیم نتیجه نمی‌گیرد، یعنی قلعه‌نویی باید آسیب‌شناسی لازم را انجام می‌داد.

وی تاکید کرد: ما در طول فصل مرتب به آقای قلعه‌نویی گفتیم تیم از نظر قوای جسمانی و روانشناس نیازهایی دارد ولی او قبول نکرد و در ادامه  نیز شاهد افول تیم بودیم. هر چند بازیکنان ما کوتاهی نمی‌کنند و مصدوم‌هایی هم به خاطر تیم ملی داریم ولی اینها دلیل نمی‌شود که نتوانیم نتیجه بگیریم. در مجموع حتما در جلسه هیأت مدیره استقلال همه چیز را تصمیم‌گیری خواهیم کرد و این موضوع را به اطلاع عموم خواهیم رساند.

وی در پاسخ به  این سؤال که آیا نامه‌ای 5 صفحه‌ای برای برکناری امیر قلعه‌نویی آماده کرده است،‌گفت: به هیچ عنوان چنین موضوعی صحت ندارد و نمی‌دانم آن روزنامه این مطلب را از کجا گرفته است. البته من مطالبی را از ابتدای فصل یادداشت کردم و قطعا در جلسه این موضوع‌ها مطرح خواهد شد و همان‌طور که اشاره کردم همه چیز را به اطلاع عموم خواهیم رساند.

مدیرعامل باشگاه استقلال از تغییرات در هیأت مدیره این باشگاه خبر داد و گفت: آقای صاحب‌پناه به دلیل مسافرتی که در پیش دارد جای خود را به مقداد نجف‌نژاد داد و ایشان در اولین جلسه هیأت مدیره به عنوان رئیس انتخاب خواهد شد.

وی در زمان مدیریت آقای فتح‌الله‌زاده به عنوان رئیس هیأت مدیره فعالیت می‌کرد.

امیر قلعه‌نویی مدعی شده که بازیکنان و کادر فنی حدود 7ماه است پرداختی نداشته‌اند که افشارزاده در واکنش به این موضوع گفت:

این طور نیست. فردا یا پس‌فردا مبالغی که به بازیکنان و کادر فنی داده‌ایم را اعلام خواهیم کرد و من باید بگویم که روز 28 فروردین به تمامی اعضای کادر فنی به جز قلعه‌نویی پول دادم. به بازیکنان هم در همان روز مقداری پول پرداخت کردیم که آنها را هم اعلام خواهیم کرد.

افشارزاده در حصوص اینکه آیا قبول دارد یارگیری خوبی برای تیمش انجام نداده است، گفت: چیزی که قلعه‌نویی خواسته بود انجام دادیم و سعی کردیم نفرات لازم او را بگیریم. مثلا از داسیلوا در استقلال اصلا استفاده  نشد و هلمکه مجبور شد از ایران برود. به نظر من هیأت مدیره و مدیرعامل تمام کمال تمام خواسته‌های قلعه‌نویی را پیاده کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا برای فصل آینده تصمیمی گرفته است یا خیر، گفت: من ابتدای صحبت‌هایم به صورت شفاف اعلام کردم و حالا هم می‌گویم اگر شما مدیر استقلال بودید به خاطر این 4 بازی مربی را عوض می‌کردید. آیا این موضوع نتیجه می‌دهد؟ برای فصل بعد هم ما نمی‌توانیم تصمیم‌گیری کنیم چون روز 9 اردیبهشت واگذاری دو باشگاه انجام می‌شود و ممکن است هیأت مدیره جدید هر تصمیمی بگیرد تا وضع واگذاری روشن نشود نمی‌توانیم صحبتی انجام دهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها