أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۱۰۶۱۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۹     ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
سرپرست اداره کل نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش‌وپرورش آدرس سامانه فروش اینترنتی کتب درسی را برای بهره‌بردای دانش‌آموزان و مدارس اعلام کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم: سرپرست اداره کل نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش‌وپرورش آدرس سامانه فروش اینترنتی کتب درسی را برای بهره‌بردای دانش‌آموزان و مدارس اعلام کرد.

لیدا نیک روش اظهار داشت: امسال برای نخستین بار کتب دوره پیش دانشگاهی به صورت اینترنتی به فروش می‌رسد.

وی افزود: تسهیل و تسریع دسترسی دانش‌آموزان به مواد آموزشی اصلی ترین هدف فروش اینترنتی کتب درسی است. همچنین با این اقدام، نظارت‌ها بر توزیع و فروش کتب درسی افزایش می‌یابد.

سرپرست اداره کل نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به وبگاه سامانه فروش و توزیع الکترونیکی کتاب‌های درسی و مواد آموزشی www.irtextbook.ir و www.irtextbook.com و پایگاه کتاب‌های درسی به آدرس www.chap.sch.ir درخواست خود را اعلام و کتب درسی را دریافت کنند. اگر دانش‌آموز امکان خرید اینترنتی را نداشته باشد، مدیر مدرسه می‌تواند هنگام ثبت‌نام دانش‌آموز در سیستم سناد (سیستم ثبت اطلاعات دانش‌آموزان)، درخواست خرید اینترنتی کتاب را برای دانش‌آموز ثبت کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها