أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۰۶۲۶
زمان انتشار: ۱۲:۲۳     ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: «انتقاد پورحیدری برای من ارزشمند است چون دلش برای استقلال می سوزد و کاربلد است.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، امیر قلعه نویی در گفتگو با رادیو جوان درباره انتقادات مطرح شده درباره عملکرد استقلال از سوی برخی پیشکسوتان اظهار داشت: «هر کسی هر نظری دارد و باید به نظر دوستان احترام گذاشت. منتها ما باید ببینیم آدم هایی که حرف می زنند چه جایگاهی در فوتبال دارند. البته نظرشان برای ما قابل احترام است.»

 

وی ادامه داد: «یکی پیدا می شود مثل هادی نراقی که با من تماس گرفته و راهنمایی کرده است. برخی دیگر پیشکسوتان هم هستند که نظر می دهند. یکی پیدا می شود تماس می گیرد و ایرادات را می گوید و یکی هم پیدا می شود که انتقاد می کند تا عکسش چاپ شود.»

 

سرمربی استقلال افزود: «عقبه این آدم ها مشخص است. شما بروید آمار مربیگری و رفتاری اش را بیاورید. اگر پورحیدری بگوید و انتقاد کند مخلصش هستیم. او پرافتخارترین مربی ایران است. اما برخی آدم ها دنبال این مسائل نیستند.»

 

وی ادامه داد: «اینها دنبال این هستند عکسی از آنها در کنار قلعه نویی چاپ شود تا بروند نشان بدهند. انتقاد پورحیدری برای من ارزشمند است چون دلش برای استقلال می سوزد و کاربلد است. فردی که یک تیم را نتوانسته بالا بیاورد آیا می تواند کارشناس باشد؟ البته تا انتقاد نباشد پیشرفتی نیست و من برای همه انتقادات ارزش قائلم.»

 

سرمربی استقلال درباره اینکه شانش قهرمانی تیمش کم شده است گفت: «شانس قهرمانی ما خیلی کم شد ولی تا لحظه آخر باید بجنگیم.»

 

وی درباره انتقادات برخی پیشکسوتان خاطرنشان کرد: «گذشته این آقایان مشخص است. رضا رجبی حرف جالبی درباره این آقایان زده است که یک روز مشخص می شود چه افرادی هستند.»

 

سرمربی استقلال درباره شرایط تیم گفت: «ما تیمی هستیم که 7 ماه است یک ریال نگرفته ایم. من هم دوست داشتم بازیکن باکیفیت بگیرم. بحث واگذاری بوده و افشارزاده واقعا زحمت کشیده و تیم را به اینجا رسانده است. این ارزشمند است یا اینکه آدم در این شرایط بحرانی کار را رها می کرد و می رفت؟ پولی در باشگاه نیست و با وجود تلاش‌های افشارزاده و هیات مدیره خیلی از مشکلات هم‌چنان پا برجاست. با این حال ما با چنگ و دندان سعی کرده‌ایم تیم را حفظ کنیم و این نکته به نظرم خیلی ارزشمند است. ما با سیلی صورتمان را سرخ نگاه داشته ایم.»

 

قلعه نویی افزود: «الان انتهای فصل است. بازیکن می گوید چهار هفته باقی مانده است ولی 40 درصد پولم را بیشتر نگرفته ام. هر بازی را هم ببریم و ببازیم هم که پاداشی نیست. تا دلتان بخواهد هم مصدوم داریم. انتقادات برای من ارزشمند است و ما تا روز آخر تلاش می کنیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها