أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۰۶۲۸
زمان انتشار: ۱۲:۲۷     ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
پیشکسوت استقلال گفت: «کمک‌های قلعه‌نویی افراد فنی و کاردانی هستند ولی قلعه‌نویی به هیچ‌کس اجازه خودنمایی و ابراز وجود نمی‌دهد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، استقلال در حال حاضر از این ناحیه ضرر می‌کند که هیچ کمک حالی ندارد که از لحاظ فنی یار و یاور امیر قلعه‌نویی باشد و مجموعه تیم استقلال را چند گام به سمت جلو پیش ببرد.

 

این تیم به یک بن‌بست عجیب خورده و از چهار بازی اخیرش تنها دو امتیاز کسب کرده است و متاسفانه این نتایج در شرایطی رقم خورده که ما بهترین فرصت‌ها را برای حضور در جمع مدعیان بالای جدول و حتی صدرنشینی در اختیار داشتیم ولی به دلیل تعلل‌های پیاپی، هر چه صدر جدولی‌ها نتیجه نگرفتند ما هم پا به پای آنها نتیجه نگرفتیم تا فقط بر تعداد تیم‌های مدعی صدر جدول اضافه کرده باشیم و بس.

 

حسن روشن با یادآوی نکات بالا به مشکلات کنونی استقلال اشاره داشت و در این باره گفت: «استقلال نه توانایی گلزنی و خلق موقعیت‌های پیاپی روی دروازه حریفان را دارد و نه این توانایی را در خودش ایجاد کرده که بتواند از داشته‌هایش در زمین به خوبی حراست کند. استقلال در بازی با ملوان این توانایی را داشت که اگر از تک گل زده در بازی با ملوان پایین جدولی محافظت کند حالا امیدارتر به جدول رقابت‌های لیگ برتر نگاه کند.»

 

روشن ضمن یادآوری نکاتی که در مصاحبه‌هایش از ابتدای فصل به آنها اشاره داشت تاکید کرد: «وقتی در ابتدای فصل فریاد می‌زدیم یک کمیته فنی قوی می‌تواند استقلال را در مراحل سخت کمک کند و یک کادر قوی در کنار سرمربی می‌تواند در لحظات حساس تعیین‌کننده باشد کسی گوش نکرد. نه این که بگویم کمک‌های قلعه‌نویی افراد فنی و کاردانی نباشند نه اینگونه نیست بلکه قلعه‌نویی به هیچ‌کس اجازه خودنمایی و ابراز وجود نمی‌دهد بلکه...!»

 

وی همچنین تاکید کرد: «بابا هزار بار گفتم من هیچ دشمنی با قلعه‌نویی ندارم من دشمن کارهای قلعه‌نویی هستم. اقداماتی که نادانسته هم به خودش ضربه می‌زند و هم استقلال را گام به گام به عقب می‌فرستد.»

 

روشن در پایان گفت: «ای کاش قلعه‌نویی هم در آن زمان این روزهای استقلال را می‌دید و نه به دنبال کمیته فنی خود ساخته و پایین دست می‌رفت و نه اطرافیانی انتخاب می‌کرد که در روزهای حساس به دردش نخورند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها