يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۰۶۳۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۰     ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: «قلعه‌نویی به‌جای اینکه انرژی و توان خود را روی مسائل فنی بگذارد، درگیر حاشیه‌ها شد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، مجید نامجومطلق در مورد شانس کم استقلال برای رسیدن به قهرمانی گفت: «متأسفانه استقلال از قهرمانی دور شده و حداقل امیدوارم در هفته‌های آینده نتایج خوبی بگیرد و سهمیه آسیا را به‌دست آورد. حیف است تیمی مثل استقلال در لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشته باشد.»

 

هافبک پیشین استقلال درمورد بحث تغییر کادر فنی این تیم و انتقادهای صورت گرفته از امیر قلعه‌نویی، عنوان کرد: «اعتقاد من این است که قلعه‌نویی در استقلال زحمت کشید. او جزو پرافتخارترین مربیان لیگ برتر و همچنین باشگاه استقلال محسوب می‌شود. حمله کردن به قلعه‌نویی اصولی نیست، چون او قبلا کارنامه خوبی داشته اگر چه من از این مربی انتقاد دارم و معتقدم او امسال بیشتر روی مسائل حاشیه‌ای تمرکز کرد.»

 

نامجومطلق ادامه داد: «قلعه‌نویی به‌جای اینکه انرژی و توان خود را روی مسائل فنی بگذارد، درگیر حاشیه‌ها شد. تیمی مثل استقلال همیشه مشکلات زیادی دارد، ولی متأسفانه قلعه‌نویی تمرکز خود را روی این گذاشت که به حاشیه‌ها بپردازد. اگر این اتفاق نمی‌افتاد، قطعا استقلال در حال حاضر مدعی جدی قهرمانی بود. با این حال این درست نیست که فقط قلعه‌نویی را مقصر بدانیم.»

 

نامجومطلق در پاسخ به این سؤال که آیا کنار گذاشتن قلعه‌نویی می‌تواند به سود استقلال باشد، گفت: «این موضوعی نیست که بتوانم در موردش صحبت کنم. یک‌طرف باشگاه استقلال قرار دارد و یک طرف هم امیر قلعه‌نویی. آنها بهتر می‌توانند تصمیم بگیرند.»

 

مربی پیشین استقلال در پاسخ به این سؤال که چه تیمی قهرمان لیگ برتر خواهد شد، اظهار داشت: «تمام مدعیان لیاقت و شانس رسیدن به قهرمانی را دارند و انصافا تیم‌های خوبی هستند. با این حال من معتقدم تراکتورسازی مدعی اول قهرمانی است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها