أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۰۶۴۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
رئیس برکنار شده فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری گفت: از وزارت تماس گرفتند و خواستار استعفایم به خاطر پست دادن به رویانیان شدند اما گفتم اهل استعفا نیستم و باید مرا برکنار کنید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، حمیدرضا مهرعلی که از سمت ریاست فدراسیون اتومبیلر‌انی و موتورسواری برکنار شده است، در گفت و گویی رادیویی اظهار داشت: پس از اینکه رویانیان را به عنوان مشاور خودم انتخاب کردم از وزارت با من تماس گرفتند و به این موضوع انتقاد کردند و حتی از من درخواست شد به خاطر اختلاف رویانیان با وزیر ورزش، او را از این سمت برکنار کنم.

وی ادامه داد: با این حال من حاضر به این کار نشدم و روز گذشته سجادی در تماسی از من خواست تا از سمت خود استعفا دهم که من اعلام کردم من استعفا بده نیستم و باید من را برکنار کنید.

مهرعلی یادآور شد:‌ این رفتارها در حالی صورت می‌گیرد که گودرزی سال گذشته از عملکرد من تقدیر کرده بود و ما یکی از فدراسیون‌هایی بودیم که طبق برنامه پیش می‌رفتیم و هیچ مشکل خاصی هم نداشتیم اما در هر صورت این اقدام انجام شد.

وی تأکید کرد: امیدوارم تنگ‌نظری‌ها و لجبازی‌های کودکانه و بی‌تدبیری‌ها از ورزش مملکت رخت بربندد و امیدوارم دخالت‌ها کم شود. آنچه در توان من بود انجام دادم اما با این کارها استقلال مجامع زیر سوال می‌رود. هر چند که صلاح مملکت خویش را خسروان دانند.

رئیس سابق فدراسیون اتومبیلر‌انی و موتورسواری در پاسخ به این سوال که مگر به جز مجمع که فرد دیگری می‌تواند او را از سمتش برکنار کند، گفت: گویا به جز فدراسیون فوتبال،‌ در سایر فدراسیون‌ها وزیر این اختیار را دارد.

وی در مورد اینکه آیا وزیر ورزش جواب تلفن او را هم مانند کفاشیان نمی‌دهد، گفت: روز گذشته شخصا آقای سجادی با من تماس گرفت و حتی ساعت 14 و 15 دقیقه نیز در مورد برنامه‌های فدراسیون با گودرزی جلسه‌ای داشتیم که کنسل شد.

مهرعلی با بیان اینکه دیگر در این سمت نخواهم ماند، اعلام کرد: هیچ موقع به دنبال پست‌ها نبودم و فقط باید بگویم که این سمت‌ها نیستند که به انسان شخصیت می‌دهند بلکه انسان‌ها هستند که به صندلی‌ها و پست‌ها شخصیت می‌دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها