يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۰۶۴۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۱     ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با ارسال نامه ای به وزیر جهاد کشاورزی ضمن تقدیر از بانک سپه، بر نقش سازنده و تلاشهای بی وقفه این بانک در اجرای صحیح و بدون عیب و نقص طرح ملی خرید تضمینی گندم و رضایت مندی کشاورزان از این اقدامات تاکید کرد و خواستار محول کردن این پروژه به بانک سپه شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: در نامه دکتر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آمده است: بانک سپه از سال 1389 به عنوان مجری خرید تضمینی گندم و برنج با فراهم نمودن امکانات و زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری مورد نیاز، به مدت 5 سال مبادرت به ارایه خدمات مطلوب به جامعه هدف کشاورزان، مستقر در سراسر کشور نموده و مجهز به تمامی امکانات مورد نیاز می باشد.
در ادامه این نامه آمده است: عملکرد بانک مذکور طی سال های مورد اشاره حکایت از تعامل قابل تقدیر آن بانک در راستای تامین منابع مورد نیاز اجرای سیاست های خرید تضمینی محصولات کشاورزی دولت داشته تا جایی که حتی در مواردی از منابع داخلی بانک، مطالبات کشاورزان را تامین اعتبار نموده و شاهد این ادعا مطالبات موجود آن بانک از دولت بابت اجرای طرح های مذکور می باشد.
بر اساس این گزارش دکتر نوبخت در بخش دیگری از نامه خود خواستار محول کردن این مسولیت همچون سالهای اخیر به بانک سپه شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها