أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۰۶۵۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۲     ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
مرد عنکبوتی فرانسوی بار دیگر با بالا رفتن از آسمان‌خراشی در دبی گردشگران بیشتری را راهی این شهر می‌ کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، در شرایطی که در سالهای  گذشته بالا رفتن مرد عنکبوتی فرانسوی از ساختمان‌های مرتفع در شهرهای مختلف جهان گردشگران زیادی را جذب این شهرها کرده، او بار دیگر به دعوت مقامات صنعت گردشگری دبی در در امارات متحده عربی راهی این شهر شده تا با بالا رفتن از آسمان‌خراشی در دبی، گردشگران بیشتری را راهی این شهر زیبا و مدرن کند.

مرد عنکبوتی 52 ساله که «آلین روبرت» نام دارد و در گذشته از دهها ساختمان مرتفع جهان از جمله ساختمان «امپایر استیت» در نیویورک آمریکا، «برج ایفل» در پاریس فرانسه، سالن اپرای سیدنی در استرالیا، «برج تایپا» در تایوان، برجهای دو قلوی «پتروناس» در کوالالامپور مالزی و برج خلیفه در دبی نیز بدون هرگونه وسائل ایمنی بالا رفته، این بار قصد دارد از مرتفع ترین برج مارپیچ جهان در دبی که به هتل «کایان» شهرت دارد، بالا برود.

 

این ساختمانی فلزی که 310 متر ارتفاع داشته و روی بندرگاه مصنوعی دبی با هزینه 270 میلیون دلاری احداث شده، دارای 75 طبقه است که هر طبقه نسبت به طبقه قبلی یک و دو دهم درجه تغییر مکان دارد که چرخشی نود درجه به برج داده که همین امر صعود از آنرا را برای آلین روبرت بسیار مشکل کرده، البته پیش‌ بینی می‌ شود این امر گردشگران زیادی را به دبی بکشاند.

 

 

دبی در امارات متحده عربی در سالهای اخیر با تبدیل شدن به یک مقصد جهانی گردشگری طی 10 سال میزبان حدود 75 میلیون گردشگر بوده و به طور مداوم رشد 20 تا 25 درصدی گردشگرانش را تجربه کرده تا آنجا که مقامات صنعت گردشگری این امیرنشین از جذب سرمایه‌گذاری 30 میلیارد دلاری در صنعت گردشگری دبی تا سال 2020 خبر داده‌اند. از سوی دیگر برای جذب سالانه 10 میلیون گردشگر در سال 2020نیز هدفگذاری شده که در حال حاضر این رقم حدود سالیانه حدود 7 میلیون گردشگر است.

امارات متحده عربی در حال حاضر قطب نخست جذب گردشگر منطقه‌ خلیج فارس به شمار می رود که در این مسیر با رقیب سرسختی مثل قطر رو به روست که پس از کسب میزبانی جام جهانی فوتبال 2022 قصد دارد به قطب نخست جذب گردشگر منطقه‌ خلیج فارس و یکی از 20 مقصد برتر گردشگری جهان تبدیل شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها