يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۰۷۱۵
زمان انتشار: ۲۲:۴۵     ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان با رد خبر ارسال درخواست افزایش قیمت به وزارت صنعت، معدن و تجارت از ارسال این درخواست در آینده خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از اقتصاد آنلاین ؛ عبدالرضا شیخان ضمن تاکید بر این که به اشتباه در سایت های خبری موضوع ارسال درخواست افزایش قیمت سیمان به وزارت صنعت عنوان شد، گفت: صنعت سیمان به دنبال بحث افزایش نرخ است و به این منظور در حال انجام کار کارشناسی در این زمینه بوده اما هنوز درخواستی را به وزارتخانه صنعت ارسال نکرده است. 

وی گفت: از 70 شرکت تولیدکننده سیمان که به جز یک شرکت همگی آنها عضو انجمن صنعت سیمان هستند تقاضا کردیم با توجه به دستگاه ها و واحدهای اضافه شده گزارشی از میزان افزایش قیمت تمام شده تولید سیمان ارایه دهند. 

شیخان با بیان این که برای سر پا نگه داشتن صنعت سیمان افزایش قیمت ضروری است، گفت: طبق بررسی های اجمالی صورت گرفته به افزایش حداقل 17 درصدی قیمت سیمان رسیدیم که البته این میزان از کارشناسی های اولیه استخراج شده و هنوز قطعی نیست. اگرچه افزایش هزینه ها در این صنعت بیش از 17 درصد بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی درخواست افزایش قیمت در صنعت سیمان به وزارت صنعت ارسال می شود، گفت: نمی توان زمان مشخصی را اعلام کرد چراکه منتظر تکمیل و آماده شدن مستندات مربوطه در این زمینه هستیم. بعد از جمع آوری مستندات و جمع بندی نهایی روی آن، مستندات را ضمیمه درخواست خود کرده و به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارسال می کنیم. به نظر می رسد بعد از ارسال درخواست، به یک ماه زمان برای بررسی های لازم در دولت نیاز باشد.

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان در واکنش به این موضوع که تا چه میزان بحث موافقت با افزایش قیمت در این صنعت را قطعی می دانید، گفت: طبق گفته معاون اول رئیس جمهور، کلیه دستگاه‌های دولتی و غیردولتی و مراجع قیمت گذاری از افزایش قیمت‌ها به هر نحو و بدون هماهنگی با دولت منع شده اند و هرگونه تغییر قیمت باید با دلایل توجیهی برای بررسی به کارگروه تخصصی تنظیم بازار اعلام شود. از همین رو قصد داریم با تهیه مستندات لازم این موضوع را با دولت در میان بگذاریم.

شیخان با بیان این که سیمان، خمیر مایه توسعه کشور است، گفت: این صنعت به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی زیادی ایجاد کرده و در موضوع ساخت و ساز نقش قابل توجهی داشته است بنابراین امیدواریم با نظر دولت و موافقت با افزایش قیمت، حمایت های لازم از این صنعت صورت گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها