يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۰۷۱۶
زمان انتشار: ۲۲:۴۵     ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
گران‌ترین اجاره‌ بهای ماهانه به ازای هر متر مربع مسکن در تهران ، در نیمه اول سال گذشته معادل، 89 هزار و 987 تومان بود در حالیکه آمارها نشان می‌دهد تهرانی ها نسبت به دوره قبل از این، 24.7 درصد بیشتر، خانه اجاره کرده‌اند.
 متوسط مبلغ اجاره ماهانه به علاوه سه درصد ودیعه پرداختی برای اجاره یک متر مربع زیر بنای مسکونی در تهران، در نیمه اول سال گذشته، 16 هزار و 25 تومان بوده‌است.


همچنین آمار نشان می‌دهد که 41.8 درصد از معاملات مربوط به اجاره مسکن، در نیمه اول سال گذشته، در کشور متعلق به استان تهران بوده است و بعد از تهران بیشترین اجاره‌نشینان(22.8 درصد) ساکن استان البرز هستند.

طبق گزارش مرکز ملی آمار، اجاره بها در این دوره نسبت به نیمه دوم سال 1392، 9.7 درصد و تعداد اجاره نشینان 24.7 درصد افزایش داشته است.

همچنین اجاره بها در نیمه اول سال 1393 نسبت به دوره مشابه در سال 1392، 9.1 درصد افزایش داشته است و بر اساس این مقایسه تعداد اجاره‌نشینان نیز 22.6 درصد بیشتر شده‌اند.

ارزان ترین اجاره بها در تهران در نیمه اول سال گذشته به ازای هر متر مربع زیر بنای مسکونی به علاوه سه درصد ودیعه پرداحتی، ماهیانه معادل 291 تومان و گران ترین اجاره بها 89 هزار و 987 تومان بوده‌است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا  ؛ متوسط قیمت اجاره ماهانه هر متر مربع زیر بنای مسکونی در کشور در نیمه اول سال گذشته، معادل 7 هزار و 300 تومان بوده است که در مقایسه با این شاخص در تهران، متوسط اجاره بهای مسکن در تهران 8 هزار و 725 تومان از متوسط اجاره بها در کشور گران‌تر است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها