أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۰۷۳۲
زمان انتشار: ۰۰:۴۹     ۳۱ فروردين ۱۳۹۴
معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان خبر تیراندازی به دو نیروی انتظامی استان در پارک جزیره اهواز را تکذیب کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از واحد مرکزی خبری، معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان خبر تیراندازی به دو نیروی انتظامی استان در پارک جزیره اهواز را تکذیب کرد.
 
سرهنگ رحمان موسوی معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان، گفت: تصاویر و خبر منتشر شده در شبکه های اجتماعی مربوط به تصادف گشت موتورسوار نیروی انتظامی در پارک جزیره اهواز در سال  91 است که در آن یک نیروی کادر و یک سرباز از ناحیه پا مصدوم شدند.
 
وی افزود: این دو نفر در آن زمان به بیمارستان منتقل شدند و نیروی کادر الان درجات بالاتری گرفته و آن سرباز هم که خدمتش تمام شده است.
 
سرنگ موسوی با بیان اینکه قصد منتشرکنندگان این اخبار نادرست، ایجاد رعب و وحشت و ناامن کردن استان خوزستان است، گفت: با تشکیل کمیته هم اندیشی و مدیریت افکار عمومی از نخبگان و اصحاب رسانه استان تلاش می کنیم از تاثیر نامطلوب این اخبار جلوگیری کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها