أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۱۰۷۳۷
زمان انتشار: ۰۱:۰۰     ۳۱ فروردين ۱۳۹۴
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه برخورد قانونی با کسانی که همچون زالو خون ملت را می کشند اولویت ماست گفت: سازمان بازرسی در برابر افرادی که بخواهند به بیت المال تعدی کنند کوتاه نمی آید و با آنان برخورد می کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور ، یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه بازرس کل استان فارس افزود: این موضوع را در سال جاری به جد دنبال می کنیم و با در نظر داشتن فرمان های رهبرمعظم انقلاب در زمینه همدلی و همزبانی و همچنین اقتصاد مقاومتی صیانت از بیت المال و مبارزه با فساد را سرلوحه کار قرار می دهیم .
 
رئیس سازمان بازرسی کل کشور به مدیران دستگاه ها گفت: نگذارند ویروس فساد وارد دستگاه آنان شود زیرا اگر این ویروس به تشکیلات و دستگاه وارد شد همه را آلوده می سازد ما از مدیران ریاست نمی خواهیم ما از مدیران مسوولیت می خواهیم و باید به آن پایبند باشند.
 
سراج افزود:در برخورد با مفسده فقط به مجازات مباشر در جرم بسنده نمی کنیم و پای معاون و شریک هم گیر است و شریک و مباشر هم مسوول ارتکاب جرم هستند و با آنها برخورد می شود.
 
وی بیان کرد:موضوع اقتصاد مقاومتی رویکردی شفاف است که توسط رهبرمعظم انقلاب ترسیم شده است و بر این اساس گزارش های مفاسدی که اتفاق افتاده خدمت ایشان ارسال شده و در اولویت رسیدگی قرار دارد.
 
سراج به موضوع محیط زیست نیز به عنوان یکی از مباحث اولویت دار اشاره کرد و گفت : مقابله جدی با بروز پدیده زمین خواری و حفظ و صیانت از عرصه های طبیعی و زیست محیطی از اولویت های مهم سازمان بازرسی است و پایش و هدف اصلی در این حوزه جلوگیری از تصرف، تجاوز، تخریب و تغییر کاربری اراضی ملی، منابع طبیعی و کشاورزی است.
 
وی همچنین بر لزوم ارتقای جایگاه کشور در زمینه سلامت مالی و اقتصادی تاکید کرد و گفت : در سال های اخیر هشت رتبه جایگاه کشورمان ارتقا یافته اما لازم است برای رسیدن به جایگاه متعالی تلاشهای بیشتری صورت گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها