يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۰۷۵۶
زمان انتشار: ۰۵:۰۰     ۳۱ فروردين ۱۳۹۴
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ۲۲ بازیکن این تیم را برای سفر به قطر انتخاب کرد که ۱۸ بازیکن نهایی از میان آنها انتخاب خواهند شد.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با اعلام این مطلب گفت: کاروان تیم فوتبال پرسپولیس در سفر به قطر حداکثر 45 نفره خواهد بود و برای این امر برنامه‌ریزی شده است. برانکو ایوانکوویچ هم نام 22 بازیکن را برای این سفر اعلام کرده است.

محمد نوری، سوشا مکانی، محمدرضا خانزاده، علیرضا نورمحمدی، حمیدرضا علی‌عسگر، هادی نوروزی، احمد نورالهی، مهدی طارمی، فرناندو گابریل، مایکل اومانیا، بابک حاتمی، علی علیپور، محمد عباس‌زاده، رضا خالقی‌فر، مسعود همامی، مهرداد کفشگری، مهدی دغاغله و پیام صادقیان که در فهرست 18 نفره بازی قبل حضور داشتند، در کنار محسن بنگر، امید عالیشاه، میلاد کمندانی و ژوزه تادئو؛ 22 بازیکن حاضر در فهرست سفر به قطر را تشکیل می‌دهند.

دیدار لخویای قطر - پرسپولیس در چارچوب مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20 روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه اختصاصی لخویا برگزار خواهد شد.
منبع: سایت باشگاه پرسپولیس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها