امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۱۰۷۵۸
زمان انتشار: ۰۲:۲۱     ۳۱ فروردين ۱۳۹۴
قتل به خاطر خیانت همسر؛
تیرماه سال 92 مأموران پلیس 110 در جریان مرگ مرد جوانی به نام «براتعلی» قرار گرفتند که با ضربات چاقو دچار خونریزی شده و روی تخت بیمارستان از پای درآمده بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایران، عامل جنایتی که در آن یک زن انگیزه اصلی بود، در دادگاه کیفری استان تهران تحت محاکمه قرار گرفتند.


14 تیرماه سال 92 مأموران پلیس 110 در جریان مرگ مرد جوانی به نام «براتعلی» قرار گرفتند که با ضربات چاقو دچار خونریزی شده و روی تخت بیمارستان از پای درآمده بود.

وقتی تیمی از مأموران پلیس جنایی به بیمارستان اعزام شدند، پی بردند قربانی اواخر مهرماه سال 91 از سوی مردی به نام «خالد» هدف ضربات مرگبار چاقو قرار گرفته و به بیمارستان انتقال یافته است و با وجود تلاش تیم پزشکی برای نجات جان وی سرانجام پس از هشت ماه جدال با مرگ، جان سپرده است.


خالد که به کشور عراق گریخته بود، تحت تعقیب ویژه پلیس قرار گرفت اما همه شاخه‌ها به بن‌بست خورد تا اینکه وقتی خالد به ایران بازگشت و شنید دوستش دیگر زنده نیست با پای خود نزد پلیس رفت و تسلیم شد.

 

این مرد در بازجویی‌ها از ردپای همسرش در این جنایت پرده برداشت و گفت: دوستی‌ام با براتعلی صمیمی بود تا جایی که با هم رفت و آمد خانوادگی داشتیم. بعد از مدتی متوجه شدم براتعلی با همسرم رابطه دارد. چند بار به او تذکر دادم که از زندگی من فاصله بگیرد اما بی‌فایده بود. کار به جایی رسید که همسرم با وجود اینکه دو بچه داریم، برای جدایی به دادگاه خانواده رفت و از من طلاق گرفت اما چون من عاشق همسر و بچه‌هایم بودم، خانه و خودرویم را در اختیار آنان گذاشتم.

 

پس از مدتی متوجه شدم که براتعلی همسرم را به صورت موقت به عقد خود درآورده است. خیلی ناراحت شدم و نسبت به وی کینه به دل گرفتم. روز حادثه در حالی که سوار بر خودرویم بود، در خیابان بومهن جلویش را گرفتم و او را از خودرو پایین کشیدم و دو ضربه چاقو به وی زدم و پا به فرار گذاشتم. صبح دیروز این مرد در شعبه 84 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی «باقری» و چهار قاضی مستشار تحت محاکمه قرار گرفت و این در حالی بود که دختر مقتول دیه خواست و از قصاص وی گذشت کرد.


خالد وقتی در جایگاه ایستاد، گفت: براتعلی از دوستان نزدیکم بود و هرگز تصور نمی‌کردم یک روزی وی به من خیانت کند. او زندگی من و بچه‌هایم را از هم پاشید و همین موضوع کینه به دلم گذاشت و روز جنایت با تعقیب وی، دست به قتل زدم. در این جلسه محاکمه، خانواده براتعلی نیز خواهان قصاص نفس برای قاتل پسرشان شدند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها