يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۰۸۱۷
زمان انتشار: ۱۰:۰۰     ۳۱ فروردين ۱۳۹۴
مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا - گروه D
تیم فوتبال تراکتورسازی روز سه شنبه در لیگ قهرمانان آسیا میزبان تیم نسف قارشی ازبکستان است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، تیم فوتبال تراکتورسازی روز سه‌شنبه در پنجمین مسابقه‌‌اش در لیگ قهرمانان آسیا میزبان تیم نسف قارشی ازبکستان است. تراکتورسازی که صدرنشین لیگ برتر ایران است در گروه D مسابقات لیگ قهرمانان در رده آخر جدول قرار دارد و تراکتورسازان برای اعاده حیثیت در آسیا و اینکه تا روز آخر شانس صعود داشته باشند باید در این بازی خانگی سه امتیاز را بگیرند.

تراکتورسازی در صورت پیروزی در این مسابقه شانس صعود خواهد داشت. مساوی تراکتورسازی را تا حد زیادی از صعود نا امید خواهد کرد. باید دید شاگردان اولیویرا می‌توانند بار دیگر مزه پیروزی را در آسیا بچشند یا نه. تبریزی‌ها تاکنون فقط یک برد مقابل الاهلی امارات داشته‌اند.

تیم نسف قارشی هم مثل تیم تراکتورسازی 4 امتیاز دارد ولی به لطف تفاضل گل بهتر در رده سوم ایستاده است.

قرمزپوشان تبریزی می‌توانند باردیگر توانایی‌های فنی خود را به رخ آسیا بکشند و شاید روز سه‌شنبه هواداران تبریزی هم با حضور پرشمار در ورزشگاه یادگار امام تبریز نشان بدهند که تراکتورسازی چه تماشاگران مشتاقی دارد. آنها مقابل تیم الاهلی عربستان در ثانیه‌های پایانی برد را با مساوی عوض کردند و این مرتبه امیدواریم که تراکتورسازی تا وقتی داور سوت پایان را می‌زند بجنگند و شانس هم با آنها یار باشد تا حتی در آسیا هم به رده دوم جدول برسند و در نهایت از گروه شان صعود کنند.

در دیگر دیدار گروه تیم الاهلی عربستان که صدرنشین است به مصاف تیم الاهلی امارات خواهد رفت. در صورت شکست الاهلی امارات در این بازی تراکتورسازی شانس صعود تا رده دوم جدول را دارد.

برنامه و جدول مسابقات گروه D

سه‌شنبه 1 اردیبهشت

18:00تراکتورسازی-نسف قارشی

22:00الاهلی عربستان-الاهلی امارات

1- الاهلی عربستان 8 امتیاز

2- الاهلی امارات 5 امتیاز

3-نسف قارشی 4 امتیاز

4- تراکتورسازی ایران 4 امتیاز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها