يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۰۸۹۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۳۱ فروردين ۱۳۹۴
قائم مقام باشگاه پرسپولیس تصور می کرد مدیر مورد علاقه عابربانک است و این فرد متمول تا آخرین لحظه از وی حمایت خواهد کرد اما این چنین نشد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، حسین هدایتی، عابر بانک معروف فوتبال، در حالی که تا بازی النصر به پرسپولیس کمک می کرد ناگهان کنار کشید و دست محمدحسین نژادفلاح را توی پوست گردو گذاشت!

 

پرسپولیس پس از این اتفاق با مشکلات فراوان مالی مواجه شد و حتی بلیت سفر به قطر برای بازی با لخویا نیز به زحمت تهیه شد و...

 

بازگشت حمیدرضا سیاسی از زندان همه معادلات باشگاه پرسپولیس را بر هم زد. نژادفلاح که به تازگی در این باشگاه حکم گرفته بود حالا در آستانه برکناری است.

 

اکنون شنیده می شود که هدایتی با محمد دادکان رئیس سابق فدراسیون فوتبال مذاکره کرده و با وی به توافق رسیده تا در صورت واگذاری پرسپولیس به مالک استیل آذین، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شود.

 

البته باید این را در نظر گرفت كه هدایتی در این راه رقیب سرسخت و جدیدی به نام حمیدرضا سیاسی را دارد كه از پشتوانه وزارت ورزش برخوردار است.

 

گفتنی است مزایده بعدی باشگاه پرسپولیس برای واگذاری به بخش خصوصی روز 9 اردیبهشت برگزارخواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها