أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۰۹۱۰
زمان انتشار: ۱۳:۲۷     ۳۱ فروردين ۱۳۹۴
با منتفی شدن خریدن مجموعه استقلال توسط دوستان سرمربی این تیم باید گفت كه جدایی وی از این تیم قطعی شده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از رادنیوز، امیر قلعه نویی که فصل قبل استقلال را پنجم کرد و با این وعده در مجموعه آبی ماند که در لیگ برتر چهاردهم استقلال را به قهرمانی برساند، این فصل هم کاری از دستش برنیامد و نتایج درخوری كسب نكرده است!

 

حالا با این شرایط هر مدیری به استقلال بیاید، قلعه نویی در این تیم نخواهد ماند. هر چند امیر امیدوار بود رفقای خودش (مهدی پرهام و چند سرمایه دار دیگر) استقلال را برای 3 سال اجاره کنند و او را نگه دارند اما از یک منبع موثق شنیدیم وزارت ورزش قصد ندارد استقلال را به این گروه مدنظر سرمربی فعلی اجاره بدهد که با این حساب باید پرونده قلعه نویی را بسته دانست.

 

برابر با شنیده های ما، قلعه نویی در پایان فصل 100 درصد از استقلال می رود و جانشین او از میان دراگان اسکوچیچ، علیرضا منصوریان و پرویز مظلومی انتخاب خواهد شد.

 

شانس اسکوچیچ از دو گزینه دیگر بیشتر است و دراگان اگر همراه فولاد به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود نکند، با استقلال قرارداد می بندد.

 

بعد از اسکوچیچ که 50 درصد شانس دارد، علیرضا منصوریان با شانس 40 درصدی و پرویز مظلومی با شانس 10 درصدی گزینه های جایگزینی قلعه نویی هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها