أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۰۹۲۸
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۳۱ فروردين ۱۳۹۴
یک سرتیپ ارتش یمن در گفت‌وگو با فارس:
یک سرتیپ ارتش یمن با اشاره به توقیف مقادیر زیادی سلاح از کامیون‌های حامل کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل که از عربستان آمده بود، گفت: وعده مالی شاه سعودی برای کمک به تروریست‌ها و شبه نظامیان هادی در کشتار ملت یمن است.
به گزارش پایگاه 598، «احمد صبیح الکامل»، سرتیپ یمنی در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در صنعا خبر داد: ارتش یمن با همکاری انصار الله یک کارخانه بزرگ ساخت بمب‌افکن و موشک را در استان عدن در جنوب یمن کشف و ضبط کردند و بر اساس تحقیق‌های صورت گرفته همه آنهایی که در این قضیه دست داشتند تبعه سعودی بوده و مرتبط با شبه نظامیان هادی و تروریست‌ها هستند که اهداف تروریستی داشتند.

وی افزود:نیروهای ارتش و انصار الله مقادیر زیادی مواد مخصوص ساخت بمب و لباس ‌هایی نظامی را نیز کشف و ضبط کردند که از عربستان با کامیون‌های کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل به یمن رسیده بود.

سرتیپ الکامل تصریح کرد: عربستان عناصر داعش و تروریست‌ها را از سوریه به یمن انتقال داده تا در درگیری بین شبه نظامیان هادی و کمیته‌های انقلابی شرکت کنند، سعودی‌ها پس از شکست گسترده در مناطق مختلف یمن مجبور به کمک گرفتن از تروریست ها و مزدوران خود شدند.

وی افزود: وعده کمک مالی 274 میلیون دلاری شاه سعودی به من نیز برای کمک به تروریست‌ها و شبه نظامیان هادی است و این کمک‌های تروریستی برای کشتار ملت یمن است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها