أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۰۹۴۱
زمان انتشار: ۰۸:۲۱     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
این خطر می‌رود که کار را به جایی برساند که سرمایه‌داران برای مجلس و دولت مسوول و وکیل و وزیر بگذارند
به گزارش پايگاه 598 به نقل از دنياي اقتصاد؛ موید حسینی‌صدر، نماینده خوي در مجلس از سود چهار هزار میلیارد ریالی یک صراف متصل به رانت ارزی خبر داد و گفت: «صبح‌ها دلارها را می‌گرفتند و سودهای چند هزار میلیاردی را صاحب می‌شدند». او تاكيد كرد: این خطر جدی است. این خطر می‌رود که کار را به جایی برساند که سرمایه‌داران برای مجلس و دولت مسوول و وکیل و وزیر بگذارند. اتفاقا یکی از این مواردی که من گفتم در دولت قبل به فاصله نصف روز مجوز صرافی گرفته و ظرف مدت کوتاهی در حدود چهار، پنج ماه در همان دوره نوسانات ارزی ٣٠٠، ٤٠٠ میلیارد تومان سود کرده است.  وی در ادامه این گفت‌وگو با اشاره به ورود برخی پول‌ها به سیاست گفت: آقايي كه در قاچاق دست داشت الان شعبه‌اي از نهادهاي خيريه را تشكيل داده و در پوشش آن به شكل گسترده كار انتخاباتي مي‌كند. به دروغ هم مي‌گويند داريم كار خيرخواهانه و خداپسندانه انجام مي‌دهيم. من كسي را مي‌شناسم كه قبلا مسوول بوده و الان صاحب ثروت انبوهي شده و شبكه انتخاباتي گسترده‌اي تشكيل داده است.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها