کد خبر: ۳۱۰۹۷۸
زمان انتشار: ۰۹:۱۱     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
حزب الله لبنان به جنايت داعش در ليبي در اعدام دهها شهروند اتيوپي واكنش نشان داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از شبكه المنار، حزب الله لبنان با صدور بيانيه اي جنايت جديد داعش در ليبي در اعدام دهها شهروند اتيوپيايي بي گناه را محكوم كرد.

در بيانيه حزب الله آمده است: اين جنايت در ادامه تلاش هاي سريالي براي خدشه وارد كردن به وجهه اسلام و مسلمانان و تلاشي براي كار گيري جنگ هاي ديني و مذهبي درخدمت طرح هاي كثيف دستگاههاي اطلاعاتي برخي كشورهاي عربي و  غربي است.

حزب الله بيان كرد: تفكر جنايتكارانه داعش يكي از بزرگترين خطراتي است كه امت ما را تهديد مي كند و به شكل منفي بر حال و آينده آن تاثير مي گذارد.همه بايد به مسئوليت خود در قبال اين تفكر وهابي كه در هر مكاني وارد مي شود به كشتار و ويراني مي پردازد ادامه دهند.

در اين بيانيه آمده است: تصاوير اعدام اين افراد بينوا و تصاوير ويراني كليساها و صومعه ها و تعدي به مقدسات اسلامي و مسيحي در موصل و الرقه و ديگر اماكن، بايد عاملي براي تحرك عليه اين گروهك و ريشه كني آن و هدف قرار دادن حاميان مالي در منطقه و جهان باشد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
سرباز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۱ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
۰
۰
تا حکومت آل سعود نابود نشود این انگلها خواهند بود.پشتوانه مالی و تسلیحاتی حکومت فاسق عربستان از تکفیریون و طالبان و امثالهم، رگ حیات این جنایتکاران است.
باید سر مار وهابی را له و نابود کرد و الا این انگلها در آن محیط کشت لجن وهابی ادامه حیات خواهند داد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها