أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۱۱۰۰۵
زمان انتشار: ۰۹:۵۷     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، هواپیماهای ارتش سعودی منطقه الشوارق در بخش رازح در استان صعده را نیز بمباران کردند که باعث شهادت 12 نفر عضو یک خانواده و زخمی شدن شمار دیگری از افراد شد. بین قربانیان شماری کودک وجود دارد و آثار سوختگی ناشی از گازهای سمی روی بدن زخمی‌ها مشاهده می‌شود.

محله‌های مسکونی بخش حیدان نیز هدف دو حمله هوایی جنگنده‌های ارتش سعودی قرار گرفت که در جریان آن شماری از غیرنظامیان یمنی زخمی شدند. منطقه مران نیز شاهد دو حمله هوایی بود که به زخمی شدن دو زن و یک کودک منجر شد. این حمله همچنین خسارت‌های زیادی را به فروشگاه‌های منطقه وارد کرد.

جنگنده‌های سعودی همچنین تأسیسات دولتی در استان صعده را بمباران کردند که به ویرانی آن و خسارت به خانه‌های مجاور منجر شد. دو غیرنظامی نیز در بمباران یک پایانه پخش فرآورده‌های نفتی در بخش طلح کشته شمار دیگری زخمی شدند.

در همین حال، نیروهای ارتش و کمیته‌های انقلابی توانستند منطقه الشجح در بخش طلح در استان مأرب را به کنترل خود درآورده و امنیت جاده ارتباطی به صنعا را تأمین کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها