امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۱۱۰۰۹
زمان انتشار: ۱۰:۰۱     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: عدم حضور عبدولی و برخی کشتی‌گیران دیگر به معنای مغضوب بودن آنها نزد کادرفنی نیست.

به گزارش پایگاه 598 ،حسن بابک در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان اظهار داشت: اردوی خوبی بود و تمامی کشتی‌گیران با جدیت به دنبال آماده‌سازی خود هستند.

وی افزود: برخی فرنگی‌کاران برای آماده شدن راهی تورنمنت پتروف بلغارستان خواهند شد و این موضوع با برنامه قبلی صورت می‌گیرد. طبیعی است که کشتی‌گیران برای آماده‌سازی باید راهی تورنمنت‌های تدارکاتی شوند تا شرایط آمادگی خود و حریفانشان را بشناسند. اعزام به این مسابقات و سایر تورنمنت‌ها همگی در نهایت جمع‌بندی می‌شود و پس از بررسی در شورای فنی و ارزیابی کشتی‌گیران، نفرات را برای مسابقات جهانی بر همین اساس طبقه‌بندی خواهیم کرد.

مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی کشورمان خاطرنشان کرد: کشتی‌گیران برنامه‌های کادرفنی را با حساسیت خاصی انجام می‌دهند و در یک فضای صمیمی و خوب کار را پیش می‌برند. امیدوارم تداوم این شرایط به قهرمانی تیم ملی در مسابقات جهانی بیانجامد. از سوریان باتجربه گرفته تا جوانترین کشتی‌گیر کشورمان شبانه‌روز در خانه کشتی تمرین می‌کنند و امیدوارم به جایگاهی که استحقاقش را دارند دست یابند.

بابک در پاسخ به این سؤال که آیا از حضور عبدولی در اردوی آذربایجانی‌ها مطلع بودید یا خیر، عنوان کرد: ما اطلاعی نداریم که عبدولی اکنون کجاست و کجا تمرین کرده است. او همانند سایر کشتی‌گیران شرایط حضور در اردو را داشت و تا زمانی که خودش تماس نگیرد و شرایطش را اعلام نکند ما از اوضاع او مطلع نخواهیم شد.

وی ادامه داد: شبانه‌روز تلاش می‌کنیم تا فضایی ایجاد شود که بار دیگر قهرمان مسابقات جهانی امسال شویم و مدال‌های خوشرنگی بدست آوریم. تا اینجای کار همه چیز خوب بوده و امیدوارم شرایط به همین صورت ادامه یابد.

مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی کشورمان در پاسخ به این سؤال که آیا بی‌توجهی به عبدولی نوعی سرمایه‌سوزی نیست، تصریح کرد: اتفاقی رخ نداده که سرمایه‌سوزی صورت بگیرد. در جام جهانی امسال برخی از کشتی‌گیران روی تشک نرفتند ولی ما آن را دال بر تقابل با کادرفنی ندانستیم. عدم حضور عبدولی یا سایر نفرات به این معنی نیست که مغضوب کادرفنی هستند.

بابک در پایان به تسنیم گفت: امیدوارم با اتفاقات خوبی که در حال رخ دادن است و فضای خوب حاکم بر آن و خانه کشتی بازهم کشتی باعث شادی دل مردم شود. از سوی دیگر حمایت‌های معنوی مسئولان رده بالا منجر به انگیزه مضاعف خواهد شد و این موضوع باید در دستور کار آنها قرار بگیرد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها