أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۱۰۲۰
زمان انتشار: ۱۰:۲۰     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
 خسرو حيدري در جمع اعضاي هيات مديره استقلال کاري انجام داد که تا مدت ها در ياد امير قلعه نويي و اعضاي هيات مديره مي ماند.

خسرو حيدري بازيکن ملي پوش استقلال که در يک ماه گذشته ماجراهاي حضورش در اردوي اتريش و نبودن در کنار استقلالي ها براي آسيب ديدگي بحث هاي مختلفي را ايجاد کرده است ، در تمرين روز دوشنبه آبي ها به ناچار تصميمي گرفت که در تناقض با خواست مسئولان فني تيم بود.

قلعه نويي و کادر تيمش قصد داشتند تمرين را شروع کنند اما بعد از حرف هاي اعضاي هيات مديره ، به اصرار خسرو حيدري همه ماندن تا رضا عنايتي هم به نمايندگي از بازيکنان تيمش حرف بزند.

او چندبار اصرار کرد ابتدا بازيکنان حرف هاي شان را مي زنند و بعد تمرين مي کنند خواسته اي که در نهايت انجام شد و البته قلعه نويي نگذاشت خبرنگاران از محتوايش چيزي بفهمند. بحث هايي که به نظر مي رسد با محوريت هزينه هاي مالي تيم بوده است.

*خبرآنلاين
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها