يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۱۰۵۶
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
دوره های آموزشی خادمین حرم مطهر امامین جوادین (ع) در حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا(ع) برگزار شد.
تاکنون 180 نفر از خادمین حرم کاظمین طی طرح توافقی بین ستاد بازسازی و تولیت این حرم در 10دوره ی مختلف آموزشی مشغول به کسب مهارت شده اند.

دهمین دوره این کلاس های آموزشی، برای 21 نفر از خادمین اعزامی توسط اساتید دانشگاه امام رضا (ع) به مدت یک هفته  در حال برگزاری است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی با اشاره به چگونگی و تشکیل کلاس ها افزود: این کلاس ها با هدف آموزش های تئوری، عملی و میدانی از قسمتهای مختلف حرم مطهر است که شامل تکریم زائرین، رسیدگی به امکانات و خدماتی نظیر سیستم تهویه، روشنایی،صوت، برق، کنترل امور ایمنی و بهداشتی همچنین انتظامی و خدمات ویژه در هنگام ازدحام جمعیت می باشد.

لازم به ذکر است، بر اساس توافق با تولیت حرم امامین جوادین (ع)، 300 نفر از خادمان آقا و خانم این حرم مطهر در دوره های مختلف آموزشی شرکت می کنند.
آموزش خادمین امامین جوادین(ع) در مشهد+ تصاویر

آموزش خادمین امامین جوادین(ع) در مشهد+ تصاویر

آموزش خادمین امامین جوادین(ع) در مشهد+ تصاویر

آموزش خادمین امامین جوادین(ع) در مشهد+ تصاویر
منبع: روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها